Hun sov ca to timer i gårÅh, noen dager bare er sånn. Lille her sov nesten 2 timer. Innrømmer at det var litt deilig.
Og ca 15-30 minutter i dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sov ca to timer i gårÅh, noen dager bare er sånn. Lille her sov nesten 2 timer. Innrømmer at det var litt deilig.
Det er synd å være inne i dag. Ikke sol, men en helt herlig temperatur. Det var 17-18 grader når jeg leverte i bhg og skal godt over 20 i løpet av dagen.
Det er føn-vind som gir denne effekten sånn helt kortvarig. Sier de som kan slikt.
Det er med andre ord helt super-duper perfekt vær for en langtur med vogna.
Og jeg. Har energi nok til å satse på at lillemor sovner i armkroken min i dag også også bare bærer jeg henne ned på senga og ligger der til hun våkner....
3 minutter uten bleie for å lufte stumpen, jaggu så tissa ho gitt.
God morgen alle. Rimelig på trynet etter 4 timer søvn, men men. Medisinene venter, merker jeg kvier meg. Vet jo hva som venter. Urgh. Men men.
Ellers hjemme med lille som vanlig. Vi kjøpte noen dyr og klosser til henne, dette falt i smak og hun er nå mer interessert i å leke litt selv også. God trening for henne.
Jeg har jo glemt å si noe!! Hun går :O Masse. I mange måneder bare et par skritt, nå lengre strekninger. Stabber og sleper litt, men det er jo store greier! Kanskje spesielt og fordi det mistenkes at hun har en mild cp.
God morgen alle. Rimelig på trynet etter 4 timer søvn, men men. Medisinene venter, merker jeg kvier meg. Vet jo hva som venter. Urgh. Men men.
Ellers hjemme med lille som vanlig. Vi kjøpte noen dyr og klosser til henne, dette falt i smak og hun er nå mer interessert i å leke litt selv også. God trening for henne.
Jeg har jo glemt å si noe!! Hun går :O Masse. I mange måneder bare et par skritt, nå lengre strekninger. Stabber og sleper litt, men det er jo store greier! Kanskje spesielt og fordi det mistenkes at hun har en mild cp.
Gjør nok det. Men det er såpass uvanlig med aå høy temperatur på våre kanter og særlig uten sol. Vel, noen solgløtt av og til. Men ikke den som lager varmen, lufta er varm.Kommer nok flere slike fine dager[emoji2]
Det øsepøser ned!!!Hos deg og?
Jenta har ikke sovet nevneverdig, og bikkja syter som fy
Vi må ut, om vi vil eller ei. Dvs, om JEG vil eller ei. Været er jo herlig, jeg er bare ikke i form. Menmen, vi får gjøre det da. Jenta i bæresele (for all del, en sliten mamma tar jo glatt ti kilo ekstra på magen ikke sant? Eller skulle jeg testet ryggbæring i dag kanskje? Jeg gjorde jo det med de andre. Men ti kg ekstra er det uansett da. Og hund. Som jeg etter alle solemerker skal plukke opp etter, det er vel derfor hun vil ut, mistnker at hun ikke gjorde seg ferdig da vi nettopp var ute...
Jadda.
Men i det minste kommer faktisk mannen hjem før guttungen skal på spilling og jentene kan være hjemme så da er det bare meg og guttungen som drar og derved en halvtimes hvile mens han spiller. Bedre.
God bedring!Så digg. Vet når man føler man har feber og gjerne man får hetetokter?
Jeg spiste sikkert noe jeg ikke tålte og nå har jeg hetetokter og blir totalt svimmel og jævlig. Kjenner faktisk svetten renner bak i nakkenHenda skjelver og skriveleifer forekommer. Men jeg visker som besatt [emoji23] Får håpe det blit bedre snart. Skal på minste sin skoleforestilling i dag jo.
Jada, men bare en kort tur og sove har hun altså nektet...Ingen bønn...håper det gikk greit ute med barn og hund[emoji4]
God bedring til deg også ! Ikke godt. Men må man så holder man ut.God bedring!
Jeg skal på konsert på kulturskolen i morgen. Bør helst være bedre enn i dag, men er allerede bedre enn i går så det bør vel gå
Jeg er heldighvis på bedringens vei virker det som. Bekrefter at det er virus og da er det bare vente som fungerer.God bedring til deg også ! Ikke godt. Men må man så holder man ut.
Hadde det vært mannen hadde han ligget for døden allerede
Må jo benytte sjangsen [emoji23]Her skjer det 95% av gangene[emoji85][emoji23]
Jaja. Må jo være deilig for dem da [emoji14]Selvfølgelig gjorde hun det[emoji23]
Her regner det sidelengst.Skikkelig møkkavær[emoji20] blir så sur!
Må jo benytte sjangsen [emoji23]
Nei for all del. Men er sikkert godt siden de gjør det [emoji14] Forrige dagen la hun en kabel i badebalja..Oh yes[emoji6] kan ikke la den sjansen gå fra seg[emoji23]
Nei for all del. Men er sikkert godt siden de gjør det [emoji14] Forrige dagen la hun en kabel i badebalja..
Ja, jeg ble bare glad for at hun var hard i magen jeg [emoji23] Hun gjorde det en gang hun var 6 uker og. Men da hadde hun sliti så lenge med å bæsje pågrunn av et lyskebrokk så da jublet vi [emoji23]Hehe[emoji23][emoji85] herlig[emoji23] det har vi til gode her.