Ca samme skjedde her igår, og på snart 8 mnd har det skjedd 3 ganger [emoji6]3 minutter uten bleie for å lufte stumpen, jaggu så tissa ho gitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca samme skjedde her igår, og på snart 8 mnd har det skjedd 3 ganger [emoji6]3 minutter uten bleie for å lufte stumpen, jaggu så tissa ho gitt.
Bra det da [emoji4]Joda, men han sa at hvis formen ikke var bedre måtte jeg ringe![]()
Så fantastisk [emoji173]️ er stort når de begynner å gå [emoji7]God morgen alle. Rimelig på trynet etter 4 timer søvn, men men. Medisinene venter, merker jeg kvier meg. Vet jo hva som venter. Urgh. Men men.
Ellers hjemme med lille som vanlig. Vi kjøpte noen dyr og klosser til henne, dette falt i smak og hun er nå mer interessert i å leke litt selv også. God trening for henne.
Jeg har jo glemt å si noe!! Hun går :O Masse. I mange måneder bare et par skritt, nå lengre strekninger. Stabber og sleper litt, men det er jo store greier! Kanskje spesielt og fordi det mistenkes at hun har en mild cp.
Haha. Deilig å tisse uten bleiaCa samme skjedde her igår, og på snart 8 mnd har det skjedd 3 ganger [emoji6]
Jaaa. Blir helt tullete. Og hun har sliti litt, så godt å se at det går så fintSå fantastisk [emoji173]️ er stort når de begynner å gå [emoji7]
MoroGod morgen alle. Rimelig på trynet etter 4 timer søvn, men men. Medisinene venter, merker jeg kvier meg. Vet jo hva som venter. Urgh. Men men.
Ellers hjemme med lille som vanlig. Vi kjøpte noen dyr og klosser til henne, dette falt i smak og hun er nå mer interessert i å leke litt selv også. God trening for henne.
Jeg har jo glemt å si noe!! Hun går :O Masse. I mange måneder bare et par skritt, nå lengre strekninger. Stabber og sleper litt, men det er jo store greier! Kanskje spesielt og fordi det mistenkes at hun har en mild cp.
Jeg tror faktisk jeg er bedre. For effekten av paracet jeg tok klokka sju er erfaringsvis på vei ut, og jeg føler meg ikke helt så halvdau som jeg har gjort.God bedring Sara![]()
Ja hun er stolt! Gliser og skratter [emoji173]MoroSIkkert kjempestolt selv og da, de er så søte når de kommer seg dit de vil på egenhånd
![]()
Så godt å høre! Krysser fingre for at du blir bra snart.Jeg tror faktisk jeg er bedre. For effekten av paracet jeg tok klokka sju er erfaringsvis på vei ut, og jeg føler meg ikke helt så halvdau som jeg har gjort.
Snuppa har sovna på puppen mens jeg snakka i telefon men jeg skal legge henne i senga og så faktisk spise lunsj tenker jeg i stedet for å sove med henne.
Herlig <3 Sånn har mine og vært. Minste er fortsatt sånn da. Hun har akkurat fått noenlunde kontroll over løpingJa hun er stolt! Gliser og skratter [emoji173]
Er så moro!Herlig <3 Sånn har mine og vært. Minste er fortsatt sånn da. Hun har akkurat fått noenlunde kontroll over løping![]()
Sove er viktig. (vinnerprosjektet ville stavekontrollen skrive...)Så godt å høre! Krysser fingre for at du blir bra snart.
Lille her sovnet og. Usikker på om jeg skal sove eller ei. Prøve å få i meg noe jeg og kanskje.
Håper de slår seg til ro igjen begge to [emoji173]De sov ikke så tungt noen av dem.
Snuppa slo opp øynene når jeg reiste meg
Så jeg la meg på senga med henne på puppen aå sovner hun nok snart
Men bikkja, som bare har lagt og sløvet siden vi sto opp, hun hører jeg løper tulling oppe!!
Haha. Stavekontroll er fantastisk til tider. Jeg skrev "svime" til svigermor ved et uhell. Hun har heldigvis humor.Sove er viktig. (vinnerprosjektet ville stavekontrollen skrive...)
Men mat må man også ha
Ja, det begynner å gå unnaEr så moro!Blir ekstra moro å komme til fysio nestegang også. Løping ja [emoji14] Da har du litt å passe på da.
Tja.Håper de slår seg til ro igjen begge to [emoji173]
Fnis [emoji56][emoji23]3 minutter uten bleie for å lufte stumpen, jaggu så tissa ho gitt.
Får trøste meg med det [emoji56][emoji1]Kjedelig da. Men du gjør hvertfall en god gjerning, det er det ingen tvil om![]()
Bare å glede segGleder meg til å se den i kveld![]()