♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen alle. Rimelig på trynet etter 4 timer søvn, men men. Medisinene venter, merker jeg kvier meg. Vet jo hva som venter. Urgh. Men men.

Ellers hjemme med lille som vanlig. Vi kjøpte noen dyr og klosser til henne, dette falt i smak og hun er nå mer interessert i å leke litt selv også. God trening for henne.

Jeg har jo glemt å si noe!! Hun går :O Masse. I mange måneder bare et par skritt, nå lengre strekninger. Stabber og sleper litt, men det er jo store greier! Kanskje spesielt og fordi det mistenkes at hun har en mild cp.
Så fantastisk [emoji173]️ er stort når de begynner å gå [emoji7]

Ca samme skjedde her igår, og på snart 8 mnd har det skjedd 3 ganger [emoji6]
Haha. Deilig å tisse uten bleia :) Mi var på akutten da hun var 3 måneder, og de ville ha urinprøve. Ene sykepleieren registrerte at hver gang de åpnet bleia for ultralyd av lysken så tissa ho, så de stod bare klare med en kopp [emoji23] Genialt.

God morgen alle. Rimelig på trynet etter 4 timer søvn, men men. Medisinene venter, merker jeg kvier meg. Vet jo hva som venter. Urgh. Men men.

Ellers hjemme med lille som vanlig. Vi kjøpte noen dyr og klosser til henne, dette falt i smak og hun er nå mer interessert i å leke litt selv også. God trening for henne.

Jeg har jo glemt å si noe!! Hun går :O Masse. I mange måneder bare et par skritt, nå lengre strekninger. Stabber og sleper litt, men det er jo store greier! Kanskje spesielt og fordi det mistenkes at hun har en mild cp.
Moro :D SIkkert kjempestolt selv og da, de er så søte når de kommer seg dit de vil på egenhånd :D

God bedring Sara :)
Jeg tror faktisk jeg er bedre. For effekten av paracet jeg tok klokka sju er erfaringsvis på vei ut, og jeg føler meg ikke helt så halvdau som jeg har gjort.

Snuppa har sovna på puppen mens jeg snakka i telefon men jeg skal legge henne i senga og så faktisk spise lunsj tenker jeg i stedet for å sove med henne.

Jeg tror faktisk jeg er bedre. For effekten av paracet jeg tok klokka sju er erfaringsvis på vei ut, og jeg føler meg ikke helt så halvdau som jeg har gjort.

Snuppa har sovna på puppen mens jeg snakka i telefon men jeg skal legge henne i senga og så faktisk spise lunsj tenker jeg i stedet for å sove med henne.
Så godt å høre! Krysser fingre for at du blir bra snart.

Lille her sovnet og. Usikker på om jeg skal sove eller ei. Prøve å få i meg noe jeg og kanskje.

De sov ikke så tungt noen av dem.

Snuppa slo opp øynene når jeg reiste meg
Så jeg la meg på senga med henne på puppen aå sovner hun nok snart

Men bikkja, som bare har lagt og sløvet siden vi sto opp, hun hører jeg løper tulling oppe!!

Så godt å høre! Krysser fingre for at du blir bra snart.

Lille her sovnet og. Usikker på om jeg skal sove eller ei. Prøve å få i meg noe jeg og kanskje.
Sove er viktig. (vinnerprosjektet ville stavekontrollen skrive...)
Men mat må man også ha

De sov ikke så tungt noen av dem.

Snuppa slo opp øynene når jeg reiste meg
Så jeg la meg på senga med henne på puppen aå sovner hun nok snart

Men bikkja, som bare har lagt og sløvet siden vi sto opp, hun hører jeg løper tulling oppe!!
Håper de slår seg til ro igjen begge to [emoji173]

Sove er viktig. (vinnerprosjektet ville stavekontrollen skrive...)
Men mat må man også ha
Haha. Stavekontroll er fantastisk til tider. Jeg skrev "svime" til svigermor ved et uhell. Hun har heldigvis humor.

Jaa. Tror det heller mot mat og tv [emoji14]

Håper de slår seg til ro igjen begge to [emoji173]
Tja.

Bikkja la seg under trappa, og snuppa sovna.
Så jeg sto opp.
Jeg rakk ikke måle tempen i øret (37,4 Juhu, nå er vel ikke paraceten årsaken!)
Før bikkja hadde stått opp (og nå farter rundt i stua) og lillemor fulgte etter meg så jeg ligger igjen....

Hunden er på vei ned trappa nå og legger seg nok, men hun bør luftes.
Og lillemor, sover visst ikke uten kroppskontakt i dag..

Back
Topp