♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, får prøve litt senere :) men må nok få forlenget sykmelding, han mente jeg ville være frisk igjen til idag [emoji23]
Det var vel litt vel optimistisk når du var der igår [emoji13]

Det er synd å være inne i dag. Ikke sol, men en helt herlig temperatur. Det var 17-18 grader når jeg leverte i bhg og skal godt over 20 i løpet av dagen.
Det er føn-vind som gir denne effekten sånn helt kortvarig. Sier de som kan slikt.

Det er med andre ord helt super-duper perfekt vær for en langtur med vogna.

Og jeg. Har energi nok til å satse på at lillemor sovner i armkroken min i dag også også bare bærer jeg henne ned på senga og ligger der til hun våkner....
Huff, du får sette seg ute litt når hun sovner da ihvertfall [emoji4]

Huff, du får sette seg ute litt når hun sovner da ihvertfall [emoji4]

Orker ikke. Det er ikke så kjekt å sitte ute når det ikke er sol, selv om det er behangelig temperstur. Jeg har jo dessuten feber så jeg trives best med pledd. Tenker jeg ligger på senga med henne mens hun sover jeg. Og kanskje sover selv også,

Innerst inne sikkert. Men han er superdårlig på å vise det eller si det [emoji23] Og da blir jeg litt provosert og har egentlig ikke lyst [emoji23][emoji23] Menmen. Gjør det uansett da. [emoji85]
Kjedelig da. Men du gjør hvertfall en god gjerning, det er det ingen tvil om :D

Det er synd å være inne i dag. Ikke sol, men en helt herlig temperatur. Det var 17-18 grader når jeg leverte i bhg og skal godt over 20 i løpet av dagen.
Det er føn-vind som gir denne effekten sånn helt kortvarig. Sier de som kan slikt.

Det er med andre ord helt super-duper perfekt vær for en langtur med vogna.

Og jeg. Har energi nok til å satse på at lillemor sovner i armkroken min i dag også også bare bærer jeg henne ned på senga og ligger der til hun våkner....
God bedring Sara :)

God morgen alle. Rimelig på trynet etter 4 timer søvn, men men. Medisinene venter, merker jeg kvier meg. Vet jo hva som venter. Urgh. Men men.

Ellers hjemme med lille som vanlig. Vi kjøpte noen dyr og klosser til henne, dette falt i smak og hun er nå mer interessert i å leke litt selv også. God trening for henne.

Jeg har jo glemt å si noe!! Hun går :O Masse. I mange måneder bare et par skritt, nå lengre strekninger. Stabber og sleper litt, men det er jo store greier! Kanskje spesielt og fordi det mistenkes at hun har en mild cp.

Orker ikke. Det er ikke så kjekt å sitte ute når det ikke er sol, selv om det er behangelig temperstur. Jeg har jo dessuten feber så jeg trives best med pledd. Tenker jeg ligger på senga med henne mens hun sover jeg. Og kanskje sover selv også,
Bedre og vente til sola faktiskt kommer ja, også vet du ihvertfall at ungene får nyte varmen [emoji4]

Back
Topp