Jeg sovna faktisk kjapt. Utrolig nok [emoji23]
Så flott da![emoji1][emoji122]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sovna faktisk kjapt. Utrolig nok [emoji23]
Liker det jeg![]()
Hehe, ja det er jeg
Tusen takk [emoji1]
Det var vel litt vel optimistisk når du var der igår [emoji13]Ja, får prøve litt seneremen må nok få forlenget sykmelding, han mente jeg ville være frisk igjen til idag [emoji23]
Høres godt ut, lillegutt her er ikke enig med meg ang søvn [emoji54]God morgen!
Nå har jeg kjørt jenta på skolen, så nå skal jeg nyte litt ekstra søvn [emoji16][emoji1360]
Huff, du får sette seg ute litt når hun sovner da ihvertfall [emoji4]Det er synd å være inne i dag. Ikke sol, men en helt herlig temperatur. Det var 17-18 grader når jeg leverte i bhg og skal godt over 20 i løpet av dagen.
Det er føn-vind som gir denne effekten sånn helt kortvarig. Sier de som kan slikt.
Det er med andre ord helt super-duper perfekt vær for en langtur med vogna.
Og jeg. Har energi nok til å satse på at lillemor sovner i armkroken min i dag også også bare bærer jeg henne ned på senga og ligger der til hun våkner....
Huff, du får sette seg ute litt når hun sovner da ihvertfall [emoji4]
Så koseligHehe, ja det er jeg
Tusen takk [emoji1]
Tusen takkOg gratulerer med baby i magen[emoji173]️
Joda, men han sa at hvis formen ikke var bedre måtte jeg ringeDet var vel litt vel optimistisk når du var der igår [emoji13]
Kjedelig da. Men du gjør hvertfall en god gjerning, det er det ingen tvil omInnerst inne sikkert. Men han er superdårlig på å vise det eller si det [emoji23] Og da blir jeg litt provosert og har egentlig ikke lyst [emoji23][emoji23] Menmen. Gjør det uansett da. [emoji85]
God morgen! Sov godt daGod morgen!
Nå har jeg kjørt jenta på skolen, så nå skal jeg nyte litt ekstra søvn [emoji16][emoji1360]
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Velkommen og gratulererTusen takk![]()
God bedring SaraDet er synd å være inne i dag. Ikke sol, men en helt herlig temperatur. Det var 17-18 grader når jeg leverte i bhg og skal godt over 20 i løpet av dagen.
Det er føn-vind som gir denne effekten sånn helt kortvarig. Sier de som kan slikt.
Det er med andre ord helt super-duper perfekt vær for en langtur med vogna.
Og jeg. Har energi nok til å satse på at lillemor sovner i armkroken min i dag også også bare bærer jeg henne ned på senga og ligger der til hun våkner....
TakktakkVelkommen og gratulerer![]()
Bedre og vente til sola faktiskt kommer ja, også vet du ihvertfall at ungene får nyte varmen [emoji4]Orker ikke. Det er ikke så kjekt å sitte ute når det ikke er sol, selv om det er behangelig temperstur. Jeg har jo dessuten feber så jeg trives best med pledd. Tenker jeg ligger på senga med henne mens hun sover jeg. Og kanskje sover selv også,