God dagGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod morgen![]()
SpennendeBare å glede seg
God morgen!
Nå har jeg kjørt jenta på skolen, så nå skal jeg nyte litt ekstra søvn [emoji16][emoji1360]
God morgen![]()
God morgen alle sammen![]()
Det øsepøser ned!!!God dag til deg også[emoji1] regner det?
Gjør på i dag ?God dag
Bra der?God dag Syn[emoji1]
Vel, visstnok svart trippel.
Men mye det samme som i går kveld egentlig. Så snart paraceten kikker inn føler jeg meg nok bedre i noen timer.
Jeg er ikke veldig sjuk
Bare ikke i form , og med vondt i halsen hodet og kroppen så føler jeg meg så... Sliten. Så det hjelper med piller. Justerer dessuten ned temperaturen min til det vanlige, det hjelper også
God morgen
Ikke verst!!
Mi også. Guri... Så mye energi i en så liten kropp [emoji173]
God morgen!
Nå har jeg kjørt jenta på skolen, så nå skal jeg nyte litt ekstra søvn [emoji16][emoji1360]
Veldig moro å se de får mestringsfølelseJa, det begynner å gå unna [emoji14] Men moro daHun blir jo så glad når hun får til nye ting
![]()
Åh, noen dager bare er sånn. Lille her sov nesten 2 timer. Innrømmer at det var litt deilig.Tja.
Bikkja la seg under trappa, og snuppa sovna.
Så jeg sto opp.
Jeg rakk ikke måle tempen i øret (37,4 Juhu, nå er vel ikke paraceten årsaken!)
Før bikkja hadde stått opp (og nå farter rundt i stua) og lillemor fulgte etter meg så jeg ligger igjen....
Hunden er på vei ned trappa nå og legger seg nok, men hun bør luftes.
Og lillemor, sover visst ikke uten kroppskontakt i dag..
Mye og [emoji14] DEN dammen på gulvet.Fnis [emoji56][emoji23]
Hihi [emoji23] Skjedd litt sånn her og [emoji23]Mye og [emoji14] DEN dammen på gulvet.
3 minutter uten bleie for å lufte stumpen, jaggu så tissa ho gitt.