Får håpe på brak og smell![]()
Det ble det![emoji1] skikkelig lyn og torden og hodet er bedre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe på brak og smell![]()
Når man fornøyd skal til å varsle mannen om at jeg er da i det minste feberfri, håp om å bli bedre fort!
Og kommer på at disse smertestillende tablettene.... De er febernedsettende også... Mulig forklaring det, gitt...
Hatt en fin dag?
Den er noe for seg selv. Kaster opp enda, var hos lege i dag, som ringte og kjefta på nevro (go legen), og de ba meg trappe ned til minste dose. Jeg kunne ikke kutte de ut, pågrunn av at trykket vil nå øke igjen. Tok kortisol prøver og noen andre prøver. Men hør, hør: feber og sår hals, hahaahha [emoji23]
Ååh, da må du spise [emoji8] Hvis ikke bruker du masse tid på å tenke på mat, også står du opp allikevel (om du er som meg).
Nei, tror ikke det. Bare ikke særlig bedre.
Ikke helt.Mulig forklaring ja[emoji4] men håper det stemmer!
Vel, visstnok svart trippel.Hvordan er formen i dag?
VelkommenÅssen er det å ha fått sin 7 år yngre søster inne her Shadow? [emoji480][emoji64]
TakkMi bysses [emoji85] Håper det løser seg Spyro! Det der er tøft når det står på [emoji173][emoji173]
Jeg sovna faktisk kjapt. Utrolig nok [emoji23]Håper du sovnet og har hatt en fin natt[emoji4]
Liker det jegDet ble det![emoji1] skikkelig lyn og torden og hodet er bedre!
Ikke verst!!Jeg sovna[emoji42][emoji2]
Mi også. Guri... Så mye energi i en så liten kropp [emoji173]Dagen i går var grei. Snuppa er et kapittel for seg selv om dagen med raseriutbrudd og det som hører med[emoji23][emoji28] og tuller og fjaser rett etterpå[emoji23]
Haff[emoji85] du skal nå være uheldig og da!!! Masse god bedring[emoji8]
God morgenGod morgen
Nei det forstår jeg veldig godt!TakkHåper også den delen skal bli bedre snart. Har ikke hode til det jeg heller gitt [emoji23][emoji85]
God morgenGod morgen
Åssen er det å ha fått sin 7 år yngre søster inne her Shadow? [emoji480][emoji64]