♡ Skravletråd JUNI ♡

Jenta har ikke sovet nevneverdig, og bikkja syter som fy

Vi må ut, om vi vil eller ei. Dvs, om JEG vil eller ei. Været er jo herlig, jeg er bare ikke i form. Menmen, vi får gjøre det da. Jenta i bæresele (for all del, en sliten mamma tar jo glatt ti kilo ekstra på magen ikke sant? Eller skulle jeg testet ryggbæring i dag kanskje? Jeg gjorde jo det med de andre. Men ti kg ekstra er det uansett da. Og hund. Som jeg etter alle solemerker skal plukke opp etter, det er vel derfor hun vil ut, mistnker at hun ikke gjorde seg ferdig da vi nettopp var ute...

Jadda.

Men i det minste kommer faktisk mannen hjem før guttungen skal på spilling og jentene kan være hjemme så da er det bare meg og guttungen som drar og derved en halvtimes hvile mens han spiller. Bedre.

Vel, visstnok svart trippel.

Men mye det samme som i går kveld egentlig. Så snart paraceten kikker inn føler jeg meg nok bedre i noen timer.

Jeg er ikke veldig sjuk
Bare ikke i form , og med vondt i halsen hodet og kroppen så føler jeg meg så... Sliten. Så det hjelper med piller. Justerer dessuten ned temperaturen min til det vanlige, det hjelper også

God bedring[emoji2]

Tja.

Bikkja la seg under trappa, og snuppa sovna.
Så jeg sto opp.
Jeg rakk ikke måle tempen i øret (37,4 Juhu, nå er vel ikke paraceten årsaken!)
Før bikkja hadde stått opp (og nå farter rundt i stua) og lillemor fulgte etter meg så jeg ligger igjen....

Hunden er på vei ned trappa nå og legger seg nok, men hun bør luftes.
Og lillemor, sover visst ikke uten kroppskontakt i dag..
Åh, noen dager bare er sånn. Lille her sov nesten 2 timer. Innrømmer at det var litt deilig.

Altså, jeg står i stor fare for å spamme når det er så stille her [emoji14]

Back
Topp