Ikke helt.
Formelt sett ikke feber, men 37,8. Målt i øret, men den er ganske sikker.
Uansett
Ungene er 37 i alle fall! Alle tre.
Så bra de ikke er smittet[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt.
Formelt sett ikke feber, men 37,8. Målt i øret, men den er ganske sikker.
Uansett
Ungene er 37 i alle fall! Alle tre.
Hehe, ja det er jegEr du Shadow sin søster??[emoji1]velkommen! Shadow er verdens beste![emoji7]
God morgen snuppa [emoji4]God morgen
RonjaR da så søt du er [emoji173]️Er du Shadow sin søster??[emoji1]velkommen! Shadow er verdens beste![emoji7]
Velkommen hit innHehe, ja det er jeg
Tusen takk [emoji1]
Skulle ikke du sove lenge idag?Hehe, ja det er jeg
Tusen takk [emoji1]
Hadde man bare fått soveSkulle ikke du sove lenge idag?
Tusen takkVelkommen hit inn[emoji324]
Æsj da du får prøve å igjen snart, du er vel alene hjemme nå uansettHadde man bare fått sovesovna i 2 tiden, våkna halv 6 og da har jeg ligget halv våken siden det..
Ja, får prøve litt senereÆsj da du får prøve å igjen snart, du er vel alene hjemme nå uansett
Gleder meg til å se den i kveldSesongavslutning på greys her før sovetid
Så herligGod morgen!
Nå har jeg kjørt jenta på skolen, så nå skal jeg nyte litt ekstra søvn [emoji16][emoji1360]
Jeg ogsåGleder meg til å se den i kveld![]()
Så sniltSå herligVil jeg også. Men allerede i byen gitt. Bilen må fikse en liten del også ærend for svigerfar. Jeg er jommen snill [emoji56]
Innerst inne sikkert. Men han er superdårlig på å vise det eller si det [emoji23] Og da blir jeg litt provosert og har egentlig ikke lyst [emoji23][emoji23] Menmen. Gjør det uansett da. [emoji85]Så sniltDet setter sitter svigerfar pris på
![]()
God morgen