♡ Skravletråd JUNI ♡

Når man fornøyd skal til å varsle mannen om at jeg er da i det minste feberfri, håp om å bli bedre fort!

Og kommer på at disse smertestillende tablettene.... De er febernedsettende også... Mulig forklaring det, gitt...

Mulig forklaring ja[emoji4] men håper det stemmer!

Hatt en fin dag? :D

Den er noe for seg selv. Kaster opp enda, var hos lege i dag, som ringte og kjefta på nevro (go legen), og de ba meg trappe ned til minste dose. Jeg kunne ikke kutte de ut, pågrunn av at trykket vil nå øke igjen. Tok kortisol prøver og noen andre prøver. Men hør, hør: feber og sår hals, hahaahha [emoji23]

Dagen i går var grei. Snuppa er et kapittel for seg selv om dagen med raseriutbrudd og det som hører med[emoji23][emoji28] og tuller og fjaser rett etterpå[emoji23]
Haff[emoji85] du skal nå være uheldig og da!!! Masse god bedring[emoji8]

Ikke helt.

Formelt sett ikke feber, men 37,8. Målt i øret, men den er ganske sikker.

Uansett
Ungene er 37 i alle fall! Alle tre.

Ikke helt.

Uansett

Ikke helt.

Uansett

Hvordan er formen i dag?
Vel, visstnok svart trippel.

Men mye det samme som i går kveld egentlig. Så snart paraceten kikker inn føler jeg meg nok bedre i noen timer.

Jeg er ikke veldig sjuk
Bare ikke i form , og med vondt i halsen hodet og kroppen så føler jeg meg så... Sliten. Så det hjelper med piller. Justerer dessuten ned temperaturen min til det vanlige, det hjelper også

Mi bysses [emoji85] Håper det løser seg Spyro! Det der er tøft når det står på [emoji173][emoji173]
Takk :) Håper også den delen skal bli bedre snart. Har ikke hode til det jeg heller gitt [emoji23][emoji85]

Dagen i går var grei. Snuppa er et kapittel for seg selv om dagen med raseriutbrudd og det som hører med[emoji23][emoji28] og tuller og fjaser rett etterpå[emoji23]
Haff[emoji85] du skal nå være uheldig og da!!! Masse god bedring[emoji8]
Mi også. Guri... Så mye energi i en så liten kropp [emoji173]

God morgen :)

Snart til byen igjen for ærend for svigerfar i dag. Hurra... [emoji13] Man føler seg helst tvunget fordi jeg er den som ikke har jobb. Er jo 3 dager i uka da på jobb. Men det er jo ikke noe fastjobb.

Menmen. Skal gjøre det i dag da. Men det er kun fordi jeg slo sammen noe bilverkstedgreier for min del.

Back
Topp