Jeg liker mine i passe doser.Ja man trenger litt tid sammen bare oss også.
Jeg digger mine svigerforeldre jeg altså, men vi trenger tid alene også.
Det er bevist et par somre på rad at tre uker i strekk (to der og en her...) er for lange doser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker mine i passe doser.Ja man trenger litt tid sammen bare oss også.
Jeg digger mine svigerforeldre jeg altså, men vi trenger tid alene også.
Det kan hjelpe på ihvertfall [emoji4] bra ting lysere ut [emoji4]Jagjør i grunnen det. Ting ser litt lysere ut. Faktisk fått diagnosen ADHD og får medisiner. Så tenker det blir bra nå
![]()
4 dager siden den sommerleskampanjen starta og 11åringen har lest ut to bøker pluss kapittel 1 av den inne på siden. Svart riktig på alle spm om kapittel og er halvveis til level 7. På tirsdag skal hu levere ene boka, andre hadde hun hjemme selv
Også fikk hu beskjed hu hadde en premie som venta på hu der. Også må hu lete etter ett kodeord.
Må si jeg liker denne kampanjen kjempe godt![]()
Ja det er for lenge. Helt klart.Jeg liker mine i passe doser.
Det er bevist et par somre på rad at tre uker i strekk (to der og en her...) er for lange doser.
Ja, men det tar tid da. Antydet 2020 kanskje....
Har fått hvert på plantasjen og kjøpt masse blomster i dag![]()
Mannen som ordnet. Jeg bare dekket bordet.
Haha, forstår jeg godt. Lite som er så godt som grillmat!![]()
Klarer nesten ikke gå
Ja. Men står den faktisk klar høsten 2020 rekker eldstemann et eneste år der. Han begynner på ungdomsskolen i 2021 når yngste begynner på skolenDet er jo bare 3 år til![emoji1]
Kan ikke tvinge heller gitt [emoji23]Så gøy da[emoji1] flink jente!!
Jeg prøver å få mellomste med på dette, men han har ikke veldig lyst[emoji38]
Jupp det stemmerUff da![emoji20] vondt i beinet?
De er ikke like viktige [emoji6]Barna er stort sett kjøpt til , de voksne derimoy
Skolen må jo gjøre noe de også [emoji6]Vurderer stadig om mellomste skulle lært å lese... Men tror skolen skal få ta det etter ferien. Det haster ikke. Hun er uansett veldig nær og tar det lett.
Passet fint med dundrende hodepine
Det gjorde hu. Hu hadde også en veldig kjekk oppskriftsbok til strikking som jeg fikk. En som har fulgt med ekstra i norsk ukebladMye kjekke der også.
Liksom det ja.Skolen må jo gjøre noe de også [emoji6]
Kjøpt ett par julegaver, greit å komme litt videre
Liksom det ja.Skolen må jo gjøre noe de også [emoji6]
Mitt liv de to siste mnd: møtte Veggen, utslitt, sykemeldt, psykolog, tilbake på jobb, sydentur og nå er vi hjemmeog nå håper jeg at jeg er klar for dere igjen
![]()