Så bra! [emoji4] ellers kunne man jo fort lest "for mye"Nei. Det er ingen max her. Man leser så mye man vil. Og konkurrerer bare mot seg selv. Det ble likevel trykket frem på biblioteket her i fjor hun som hadde lest 113 bøker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! [emoji4] ellers kunne man jo fort lest "for mye"Nei. Det er ingen max her. Man leser så mye man vil. Og konkurrerer bare mot seg selv. Det ble likevel trykket frem på biblioteket her i fjor hun som hadde lest 113 bøker...
Ah hele august ut også ja [emoji23] Så godt da1. Juni til 31. August![]()
Jo, jeg gjør jo det og hadde ikke egentlig helt tenkt meg at vi skulle ha så mye folk i huset i dag. Nettopp fordi vi skal på sommersamling i morgen. Når vi kommer hjem vurderer jeg veto mot andre unger i huset enn våre.... Men det går vel ikke, de står vel og tripper når vi kommer hjem... Og mine tripper også. For all del.Begynner å tro du ikke liker ro [emoji23]
Ja mange nok som skal kjøpes ihvertfall så godt å få unna noen [emoji4]Kjøpt ett par julegaver, greit å komme litt videre
Skjønner du hater sånne telefoner!Jeg skal ringe de straks, jeg bare HATER å ta slike telefoner... Men jeg orker ikke mer, så skal snakke med de. Legen min måtte skrive ut syrenøytraliserende og for jeg får jo halsbrann [emoji14]
Ja det var lenge siden sist, håper du føler deg mye bedre nå [emoji173]️Mitt liv de to siste mnd: møtte Veggen, utslitt, sykemeldt, psykolog, tilbake på jobb, sydentur og nå er vi hjemmeog nå håper jeg at jeg er klar for dere igjen
![]()
Biblioteket legger ikke opp til at det et mulig å lese for mye. Bare rett og slett mest mulig.Så bra! [emoji4] ellers kunne man jo fort lest "for mye"
Du får sende ut ungene så slappe av [emoji4]Jo, jeg gjør jo det og hadde ikke egentlig helt tenkt meg at vi skulle ha så mye folk i huset i dag. Nettopp fordi vi skal på sommersamling i morgen. Når vi kommer hjem vurderer jeg veto mot andre unger i huset enn våre.... Men det går vel ikke, de står vel og tripper når vi kommer hjem... Og mine tripper også. For all del.
JeppAh hele august ut også ja [emoji23] Så godt da![]()
Velkommen tilbake. Håper du har det bedre nåMitt liv de to siste mnd: møtte Veggen, utslitt, sykemeldt, psykolog, tilbake på jobb, sydentur og nå er vi hjemmeog nå håper jeg at jeg er klar for dere igjen
![]()
Åh. Vi får se hvordan det arter seg videre. 1 gang de har sommerles herJepp
Og hos oss har de en liten fest i september for alle som deltok med underholdning også trekker de noen som vinner bøker. Det med å vinne bøker hadde de før når vi hadde lokal sommerles på papirlister vi leverte inn, men de har tatt det med videre selv om de nå vinner småting underveis
Ja...Du får sende ut ungene så slappe av [emoji4]
Så bra, skjønte at kampanjen var for noe sånt da, derfor ekstra viktig å motivere hele veien [emoji4]Biblioteket legger ikke opp til at det et mulig å lese for mye. Bare rett og slett mest mulig.
Og det viktige ved dette handler mest om det at å lese mye bidrar til å vedlikeholde og øke lesehastighet og forståelse hos barna. Lesehastigheten faller ellers normalt sett i løpet av sommerferien.
Det gir dem som leser mye et forsprang når skolen starter igjen og derfor forsøker man gjennom denne kampanjen å motivere flest mulig.
Guttungen min er ivrig og klatret til nivå fire i dag og tar nok minst et til i løpet av langhelga og vil på biblioteket og få premie... Og finne kodeord. Vel. Ja, tirsdag har vi jo ingen planer.... Kanskje vi kan klare det..
Gøy er det uansettÅh. Vi får se hvordan det arter seg videre. 1 gang de har sommerles her![]()
En fod del jaMange å kjøpe til?
Hørtes heftig utMitt liv de to siste mnd: møtte Veggen, utslitt, sykemeldt, psykolog, tilbake på jobb, sydentur og nå er vi hjemmeog nå håper jeg at jeg er klar for dere igjen
![]()
JaJa det var lenge siden sist, håper du føler deg mye bedre nå [emoji173]️
Barna er stort sett kjøpt til , de voksne derimoyJa mange nok som skal kjøpes ihvertfall så godt å få unna noen [emoji4]
Vurderer stadig om mellomste skulle lært å lese... Men tror skolen skal få ta det etter ferien. Det haster ikke. Hun er uansett veldig nær og tar det lett.Så bra, skjønte at kampanjen var for noe sånt da, derfor ekstra viktig å motivere hele veien [emoji4]
Ja man trenger litt tid sammen bare oss også.Håper jeg får mannen med på tur, vi får se... Hunderfossen er kjekk den, mem vi drar tilbake samme dag og gir derved ikke den pausen jeg trenger. Tid bare oss fem.