♡ Skravletråd JUNI ♡

Er det teit å ringe legevakt fordi jeg spyr av medisinene jeg tar? Jeg haaaater å ringe dit, av den enkle grunn at jeg har vært der så ofte i det siste. Jeg ringte lege på fredag, men de turte ikke gjøre noe pågrunn av trykket i hodet, ba meg ringe nevro, som da åpner på tirsdag... Og siden onsdag har jeg hatt 1 dag uten oppkast. Jeg blir gal....

Ikke teit, ta en telefon![emoji4]

Lydbok er jo fint. Dersom de hører etter da, vel og merke.

Vi har en del korte fra Disneyklubben til Sandvik
Er den klubben jeg tenker litt på til hu.

Med ungene bare en gang, men jeg var to ganger selv som barn. Vi hadde vel vår beste ferie som familie der og var enige om at vi skal tilbake. Håper det blir i år. Jeg er litt mettet på to uker hos svigermor.

Noen dager hos svigermor. Pause for dyreparken og så en liten uke etterpå er nok tenker jeg....
Ja det høres nok ut [emoji6]
Jeg orker ikke lange ferier hos svigerforeldre...

Noen dager ok, ikke mer.

Og de dagene tar vi som regel i forbindelse med vår egen ferie, så blir fort 2 uker borte på sommeren.

Blir litt annerledes i år, da blir det et par dager hos svigermor først før ei uke i Danmark. Så skal vi hjem. Så tar samboer med seg ungene ei ukes tid på hytta til svigerfar med svigerfar og familien der mens jeg har begynt å jobbe. Så de andre får 7 uker ferie, jeg får 4 [emoji23]

Har de noen antall bøker hvor de er ferdige? Tenker om hun kommer til å lese igjennom alt før skoleferien egentlig begynner [emoji54]
Lese det som kan leses. Er ikke noen regel på hvor mye. Bare det bli lest mellom 1juni til 1august :)

Mitt liv de to siste mnd: møtte Veggen, utslitt, sykemeldt, psykolog, tilbake på jobb, sydentur og nå er vi hjemme :) og nå håper jeg at jeg er klar for dere igjen :)

Ja det høres nok ut [emoji6]
Jeg orker ikke lange ferier hos svigerforeldre...

Noen dager ok, ikke mer.

Og de dagene tar vi som regel i forbindelse med vår egen ferie, så blir fort 2 uker borte på sommeren.

Blir litt annerledes i år, da blir det et par dager hos svigermor først før ei uke i Danmark. Så skal vi hjem. Så tar samboer med seg ungene ei ukes tid på hytta til svigerfar med svigerfar og familien der mens jeg har begynt å jobbe. Så de andre får 7 uker ferie, jeg får 4 [emoji23]
Håper jeg får mannen med på tur, vi får se... Hunderfossen er kjekk den, mem vi drar tilbake samme dag og gir derved ikke den pausen jeg trenger. Tid bare oss fem.

Back
Topp