Gratulerer med dagen [emoji4]God morgen. Har barnefri og jeg våkner 7 [emoji23]
Typisk å våkne tidligere når man har barnefri [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen [emoji4]God morgen. Har barnefri og jeg våkner 7 [emoji23]
God morgen [emoji4]Altså. Mensen.... For første gang på 2 år. Det var litt nedtur. Haha. Legen min sa jeg måtte slutte på piller asap på onsdag, så gjorde det da. Og voila! Men kanskje en god ting? Betyr vel at ting virker... Jeg har jo perioder som en jojo, ser ikke frem til det.
God morgen forresten![]()
Ja kjekt derSå koselig dere har det[emoji1]
Det er ikke godt nei!
Gooood morgen Kengu [emoji16]God morgen alle sammen
Deilig med lat morgen da [emoji4]God morgen
Lat morgen
Snuppa våknet nemlig for to timer siden, og jeg ligger....
Jeg skal stå opp nå, mannen sto opp med henne. Ga ungene frukt og ba dem passe på og la seg igjen en stund![]()
Men tid for å lage frokost nå. Og da må mor stå opp
Tenkte ja men dine er gutter, men det er jo malek også [emoji87]
Gjorde ikke drt gitt
Gooood morgen [emoji4] håper dere koser dere på hytta [emoji4]God morgen fra hytten![]()
Reddik
Gulrot
Agurk
Brokkoli
Sukkererter
Jupp kunne ønske jeg kunne sove litt lenger innimellom mem klarer ikke det
Men det har vel dine gutter også hvert [emoji23]Men Malek er liten da, alt er vel spennende[emoji23]
God morgen. Har barnefri og jeg våkner 7 [emoji23]
Gratulerer med dagen [emoji4]
Typisk å våkne tidligere når man har barnefri [emoji4]
Der er mi på appelsinjuice.Nei, men snuppa sier nam og mem[emoji28] Litt for mye salt til at hu kan få å drikke, så vi må helle farris i glassene våre i smug. Ellers nekter hu å drikke vann og skal ha farris.
God morgen[emoji2] Æsj, så utrolig typisk[emoji28]
Altså. Mensen.... For første gang på 2 år. Det var litt nedtur. Haha. Legen min sa jeg måtte slutte på piller asap på onsdag, så gjorde det da. Og voila! Men kanskje en god ting? Betyr vel at ting virker... Jeg har jo perioder som en jojo, ser ikke frem til det.
God morgen forresten![]()
God morgen alle sammen