♡ Skravletråd JUNI ♡

Her er det heldigvis stort sett bare gangvei og lite trafikk. Er blindvei inn hos oss, så er bare trafikk inn til blokkene og garasjene. Og det er ikke så mye heldigvis.
Vi bor i enden av en blindvei.
Men han går gjennom hagen (evt forbi naboen og ned på gangveien) og bort på nabo-blindveien som han følger fra enden og ut til hovedveien, krysser denne og går på fortau opp til skolen.

Litt sjalu på mannen nå ja, ica har stelt til skikkelig show med kjente artister som synger div rock, og det er fullstendig bortkastet på mannen som garantert ikke kjenner igjen noen av dem
Mannfolk altså [emoji13]
Haha. Typisk!

Haha. Typisk!
Mhm, han forstår seg ikke på bra musikk! Ikke vennene hans heller, bryllupssangen vår er the theme from the godfather! Og dj en spilte hotel California og mannen skjønte ikke hvorfor jeg reagerte på det

Jeg var mer opptatt av mat, kjole sov men skulle nok hatt mer å gjøre med valg av musikk [emoji54]

Jaja ene filteret til snapchat var bare såååå langt unna virkeligheten! Snuppa våknet, tror hun begynner å bli syk og sluknet i sofaen, og ja bilde snakker for seg selve

f530b299b03d057f7454b1e07c0f8e6f.jpg

Altså. Mensen.... For første gang på 2 år. Det var litt nedtur. Haha. Legen min sa jeg måtte slutte på piller asap på onsdag, så gjorde det da. Og voila! Men kanskje en god ting? Betyr vel at ting virker... Jeg har jo perioder som en jojo, ser ikke frem til det.

God morgen forresten :)

God morgen

Lat morgen
Snuppa våknet nemlig for to timer siden, og jeg ligger....

Jeg skal stå opp nå, mannen sto opp med henne. Ga ungene frukt og ba dem passe på og la seg igjen en stund :-)

Men tid for å lage frokost nå. Og da må mor stå opp

Altså. Mensen.... For første gang på 2 år. Det var litt nedtur. Haha. Legen min sa jeg måtte slutte på piller asap på onsdag, så gjorde det da. Og voila! Men kanskje en god ting? Betyr vel at ting virker... Jeg har jo perioder som en jojo, ser ikke frem til det.

God morgen forresten :)
Kjipt.

Altså. Greit nok at systemet fungerer, men ustabil syklus er kjedelig, og mensen er kjedelig. Hadde den sist i... April 15. Og håper å slippe å se den på en stund

Back
Topp