Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, du er hjertelig velkommen, men i kveld passer det litt dårlig så ville bare forsikre megHe he nei![]()
Vet det, har utrolig lyst til å dra dit
Plutselig står jeg på døra diAltså, du er hjertelig velkommen, men i kveld passer det litt dårlig så ville bare forsikre meg![]()
Lett mat er grandis eller noe sånt det [emoji13]Lett i form av ja mye tid i ovnen, men lite tid jeg må stå på kjøkkenet så jeg får hvile
Hun liker ikke brus. Ingen av våre tre liker kullsyre. De eldste er 6 og 8...
Grand-hvaforno?Lett mat er grandis eller noe sånt det [emoji13]
Så hvorfor sendte ikke han deg i sitt stedLitt sjalu på mannen nå ja, ica har stelt til skikkelig show med kjente artister som synger div rock, og det er fullstendig bortkastet på mannen som garantert ikke kjenner igjen noen av dem
Mannfolk altså [emoji13]
Ja du vet sånn greie med noe kjøttlignende greie på, som snuppa kaller blå pizza, hun har fått det 2 ganger mener jeg [emoji23]Grand-hvaforno?
Stå på kjøkkenet ca 20 minutter fordelt på litt over en time klokke tid er veldig enkelt i forhold til en time + hvor jeg står der konstant
Du mener den papp-skiva barna får i bursdag med noen proteiner de kaller kjøtt, soya-greier de kaller ost og paprika oppå?Ja du vet sånn greie med noe kjøttlignende greie på, som snuppa kaller blå pizza, hun har fått det 2 ganger mener jeg [emoji23]
Kos dere med pizza[emoji1]
Her er det pottis!
Tørket støv, støvsuget, vasket leiligheten og balkong samt fått lagd mat. Også selvsagt lekt med ungene [emoji4]
Hva slags pizza og film?Det gjorde vi[emoji2] og så fort jeg hadde spist opp og satte meg til i stolen for å se videre på filmen sovna jeg[emoji28]
Natta og sov god.God natt[emoji92]
Hva slags pizza og film?
Ja den der ja [emoji23][emoji23][emoji23]Du mener den papp-skiva barna får i bursdag med noen proteiner de kaller kjøtt, soya-greier de kaller ost og paprika oppå?
Jupp, så nå nyter jeg det [emoji4]Virkelig vært effektiv i dag[emoji2]
Ikke hørt om.Pizza med kjøtdeig og pølse og Why him?