♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen. Har barnefri og jeg våkner 7 [emoji23]
Gratulerer med dagen [emoji4]
Typisk å våkne tidligere når man har barnefri [emoji4]

Altså. Mensen.... For første gang på 2 år. Det var litt nedtur. Haha. Legen min sa jeg måtte slutte på piller asap på onsdag, så gjorde det da. Og voila! Men kanskje en god ting? Betyr vel at ting virker... Jeg har jo perioder som en jojo, ser ikke frem til det.

God morgen forresten :)
God morgen [emoji4]

Nedtur med mensen men du har hvert heldig lenge da [emoji4]

Det er ikke godt nei!

Nei, men snuppa sier nam og mem[emoji28] Litt for mye salt til at hu kan få å drikke, så vi må helle farris i glassene våre i smug. Ellers nekter hu å drikke vann og skal ha farris.

God morgen

Lat morgen
Snuppa våknet nemlig for to timer siden, og jeg ligger....

Jeg skal stå opp nå, mannen sto opp med henne. Ga ungene frukt og ba dem passe på og la seg igjen en stund :-)

Men tid for å lage frokost nå. Og da må mor stå opp
Deilig med lat morgen da [emoji4]

Gratulerer med dagen [emoji4]
Typisk å våkne tidligere når man har barnefri [emoji4]

Tuusen takk[emoji2] jaa sikkelig typisk å våkne tidlig. Haha er egentlig litt redusert. Var på fangene på fortet i går. Herreguuud så moro, ble så svett[emoji23]

Nei, men snuppa sier nam og mem[emoji28] Litt for mye salt til at hu kan få å drikke, så vi må helle farris i glassene våre i smug. Ellers nekter hu å drikke vann og skal ha farris.
Der er mi på appelsinjuice.

Ja. Også elsker hun spekemat....

Altså. Mensen.... For første gang på 2 år. Det var litt nedtur. Haha. Legen min sa jeg måtte slutte på piller asap på onsdag, så gjorde det da. Og voila! Men kanskje en god ting? Betyr vel at ting virker... Jeg har jo perioder som en jojo, ser ikke frem til det.

God morgen forresten :)

God morgen[emoji2]
Blæh, kjipt. Men som du sier godt at kroppen funker da. Kan jo håpe det har stabilisert seg etter fødsel[emoji6]

Back
Topp