♡ Skravletråd JUNI ♡

Kake er stas[emoji4] snuppa tar heller bær og frukt enn kake, men bolle gikk ned på høykant[emoji23] og "bus" som hun så fint forlangte etter å ha smakt på min[emoji28] Vi har skjeldent brus så vi bruker ikke det ordet noe, men sa det konsekvent da mormor spurte om hun ville ha vann[emoji28][emoji23]
Det gikk vel mest i frukt og bær, mamma laget "fruktsalat" med mye bær, her også. Også fikk hun capri sonne, men i et glass... Jaja.

Hun liker kake. Men heller sjokoladekake enn bløtkake...

Neida. Ikke min feil heller. Jul er jul og bursdag er bursdag er lett. Men dvs, å faktisk få selskap på bursdag er ikke like lett da. Folk har liksom planer...

Men det kommer ikke mi til å få heller, født 12.januar. Hvis bursdagen havner på en dag jeg jobber til 5 så rekker vi jo ikke feire på dagen. Men dog oftere enn di vil det jo bli.

Det gikk vel mest i frukt og bær, mamma laget "fruktsalat" med mye bær, her også. Også fikk hun capri sonne, men i et glass... Jaja.

Hun liker kake. Men heller sjokoladekake enn bløtkake...

Mormor har bare bursdag en gang i året sa min mor og ga a brus[emoji6]

Ja, til og med 4.klasse[emoji2] men de fleste på hans alder har kuttet ut SFO så han kjeder seg der[emoji38]
Storebror her også kjeder seg på Sfo...
Så vi vurderer å kutte ned 2 dager... Den dagen jeg har fri, og fredagen. Men det betyr også at han må komme seg på skolen selv hver 3.fredag da jeg har tidligvakt... Så er litt spent på det... Om han tør når det blir vinter..

Hmm kb ble invitert med på å se kamp i morgen mrn det er 2 t å kjøre hver vei...
Å han vil ikke men samridig dumt å si nei ril å være med igjen

Det hadde jeg lett takket nei til? Spesielt om han ikke har lyst?[emoji4]

Eldste gikk i selskap. Minste til ei klassevenninne. Jeg og lillesøster på en kjapp 2km skogstur imens. Handla alt inn.
Nå dusje og stelle meg. Så blir det hæla i taket i dag :D

Ha en fin kveld !
Høres ut som alle har hatt en flott kveld!! Er det fest i kveld?

Ingenting er bedre enn nytt puslespill i følge Lille U
577e1802722e339c99368c258d2b84e1.jpg
Så søt [emoji7]

Men det kommer ikke mi til å få heller, født 12.januar. Hvis bursdagen havner på en dag jeg jobber til 5 så rekker vi jo ikke feire på dagen. Men dog oftere enn di vil det jo bli.
Vi har alltid bursdag på bursdagen uansett. Det har vi i vår familie.

Hennes blir bare markant mindre gjester.

Back
Topp