Så deilig å sove lenge[emoji1]
Ja, ho startet første gang klokka fem[emoji85] sovna heldigvis igjen også sto dem opp 7.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å sove lenge[emoji1]
Det gikk vel mest i frukt og bær, mamma laget "fruktsalat" med mye bær, her også. Også fikk hun capri sonne, men i et glass... Jaja.Kake er stas[emoji4] snuppa tar heller bær og frukt enn kake, men bolle gikk ned på høykant[emoji23] og "bus" som hun så fint forlangte etter å ha smakt på min[emoji28] Vi har skjeldent brus så vi bruker ikke det ordet noe, men sa det konsekvent da mormor spurte om hun ville ha vann[emoji28][emoji23]
Neida. Ikke min feil heller. Jul er jul og bursdag er bursdag er lett. Men dvs, å faktisk få selskap på bursdag er ikke like lett da. Folk har liksom planer...
Det gikk vel mest i frukt og bær, mamma laget "fruktsalat" med mye bær, her også. Også fikk hun capri sonne, men i et glass... Jaja.
Hun liker kake. Men heller sjokoladekake enn bløtkake...
Haha, ikke noe du kunne gjøre?Jobbet til kl 1830, og er permittert resten av helga[emoji1] jeg er visst for dyr å ha på jobb[emoji23]
Huff, vet de ikke mer før om ett år da, eller kan du få svar på det snart?Nei ikke forandringer heldigvis men noe annet![]()
Storebror her også kjeder seg på Sfo...Ja, til og med 4.klasse[emoji2] men de fleste på hans alder har kuttet ut SFO så han kjeder seg der[emoji38]
Ja :O Og legen min tør ikke røre medisinene mine, så må ringe nevro da. Som åpner til tirsdag via poliklinikk. *himler med øynene*
Hmm kb ble invitert med på å se kamp i morgen mrn det er 2 t å kjøre hver vei...
Å han vil ikke men samridig dumt å si nei ril å være med igjen
Fått luket litt ute, skal snsrt dra en tur på plantaajen å handle litt blomster
Har dere en fin helg? Her i Fredrikstad er det full rulle og tribuneræva mi er sliten allerede...
Tja hun foretrekker å kose med meg, altså Shadow fins ikke normal, men hva kan man forvente av en helt svart skipskatt? [emoji23]
Så koselig. Håper dagen var finVel hjemme etter bursdagsfeiring.
Lage middag og så er det kveld tenker jeg. For ungene i alle fall.
Høres ut som alle har hatt en flott kveld!! Er det fest i kveld?Eldste gikk i selskap. Minste til ei klassevenninne. Jeg og lillesøster på en kjapp 2km skogstur imens. Handla alt inn.
Nå dusje og stelle meg. Så blir det hæla i taket i dag![]()
Ha en fin kveld !
Så søt [emoji7]Ingenting er bedre enn nytt puslespill i følge Lille U
![]()
Ser helt perfekt ut!Koser ossVis vedlegget 226714
Koselig dagLuket i flere timer, mannen har satt sammen drivhus
Kb er hos en kompis
Vi har alltid bursdag på bursdagen uansett. Det har vi i vår familie.Men det kommer ikke mi til å få heller, født 12.januar. Hvis bursdagen havner på en dag jeg jobber til 5 så rekker vi jo ikke feire på dagen. Men dog oftere enn di vil det jo bli.
Liker alle babyer sko eller bare mine to som blir tiltrukket av sko og vil leke med de? [emoji23]
Hun liker ikke brus. Ingen av våre tre liker kullsyre. De eldste er 6 og 8...Mormor har bare bursdag en gang i året sa min mor og ga a brus[emoji6]