Lurer i all verden på hva jeg skal kjøpe til 2 kollegaer. Menn begge. Ene i slutten av 20 årene og andre i slutten av 50-årene
Vanskelig å tipse når jeg ikke kjenner dem[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer i all verden på hva jeg skal kjøpe til 2 kollegaer. Menn begge. Ene i slutten av 20 årene og andre i slutten av 50-årene
Det er jo ikke hennes feil at jeg dessverre ikke klarte holde henne inne litt lenger. Hun kom. To minutter over midtnatt kom hun, noe i meg slapp når mannen sa at det var midtnatt, ikke julaften lenger. På neste rie kom hunTante jobber med noen som gir et ski på julaften og det andre i bursdagsgave den 25[emoji33] jeg håper for all del dem har kødda da dem har sagt det, ellers så er dem sykt slemme mot ungen sin.
Håper også det er tullTante jobber med noen som gir et ski på julaften og det andre i bursdagsgave den 25[emoji33] jeg håper for all del dem har kødda da dem har sagt det, ellers så er dem sykt slemme mot ungen sin.
Ja. Jeg har ikke sånn plagsom hodepine som enkelte andre her. Jeg bare fikk det i går kveld. Fin i dag.
Skjønner jo hvordan du tenker. Plagsomt med smerter. Men så mye bedre enn der kunne vært. Så godt det er sånn.De måtte knekke opp nedre del av ryggraden min og sette den sammen igjen når jeg var barn i håp om å redde meg fra å bli lam på grunn av en medfødt skade.
Ble mye friskere enn de hadde som den beste prognosen.
Så på en måte er jeg også litt glad i de smertene jeg har
Det kan jeg forstå. Også kan dere kose dereMen blir nok hjrmme
Jeg er ikke streng på leggetider men sunes likevel det blir litt sent
Men burde jo la seg gjøre da .![]()
Slappe av litt da velBlomster plantet, luket littt mer å nå er ryggen sliten
Vår liker pizza, samt at hun bare fikk kake hos mormorSnuppa fikk fisk hos mormor i dag, pluss at hun ikke er super glad i pizza.
Det er jo ikke hennes feil at jeg dessverre ikke klarte holde henne inne litt lenger. Hun kom. To minutter over midtnatt kom hun, noe i meg slapp når mannen sa at det var midtnatt, ikke julaften lenger. På neste rie kom hun
Da hadde jo hodet stått i åpningen en stund og stanget litt og jm gjorde noen grep så det skulle gå lettere, men jeg kjente akkurat som at jeg "ga slipp" når han sa midtnatt.
Nei, så vi tar på regntøy og går en tur ut alikevel[emoji2] bare så synd mor i huset ikke har tatt med buksa si hjem fra jobb[emoji85][emoji85]
Har dere en fin lørdagsmorgen da?[emoji2]
Jeg fikk sove til 9 og nå sitter jeg og snuppa og koser oss litt før det er klart for duppen hennes[emoji2]
Vu skal bortDet kan jeg forstå. Også kan dere kose dere![]()
Gjorde detSlappe av litt da vel![]()
Håper også det er tull
Sitter og syns synd på meg selv.
Har sykt vondt i ryggen i dag![]()
Neida. Ikke min feil heller. Jul er jul og bursdag er bursdag er lett. Men dvs, å faktisk få selskap på bursdag er ikke like lett da. Folk har liksom planer...Nei, det er jo ikke det. Og ikke din skyld heller da.
Men veldig viktig og ha jul når det er jul og bursdag da det er bursdag uansett!
Ja sant [emoji23] Men ville gjerne gjort det, mot å ha en hage altså.
Vår liker pizza, samt at hun bare fikk kake hos mormor
Veldig barnevennlig pizza da. Saus og kjøttdeig, potetgull (ungenes ønske) pg ost. Pepperoni på halve.
Deilig med en tur i regnet[emoji1] oooom man har regnbukse[emoji23]