Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere på hyttetur
Takk for detKos dere!![]()
Lobelia
Stort men ihvertfall ikke som et vanlig hus [emoji4]Hihi så bra. Her er det hyttestil og trevegger[emoji173]️Vår er ca 100![]()
Ja, klart hun får noe begge dagene og hun får like mye som de andre. Og det den 25 er pakket i bursdagspapir ikke julepapir. Jul er jul, bursdag er bursdag.Ja det viktigste da er bare å ha noe begge dagene [emoji4]
Hei her har det hvert en ok dag, fått gjort mye ihvertfall [emoji4]Har dere hatt en fin dag da? Akkurat kommet hjem fra bursdag og fått tuppa i seng[emoji4] Nå lager mannen pizza[emoji2]
Fin lørdag. Rolig og fin bursdag. Nå kveld og legging.Håper dere har hatt en fin feiring idag[emoji2]
Det er deDem er fine[emoji4]
Ja, klart hun får noe begge dagene og hun får like mye som de andre. Og det den 25 er pakket i bursdagspapir ikke julepapir. Jul er jul, bursdag er bursdag.
Kommet hjem fra bursdag, spist pizza (snuppa også) og forsøker å legge henne nåHar dere hatt en fin dag da? Akkurat kommet hjem fra bursdag og fått tuppa i seng[emoji4] Nå lager mannen pizza[emoji2]
Hei her har det hvert en ok dag, fått gjort mye ihvertfall [emoji4]
Kos deg med pizza snart [emoji4]
Oj! Såppass ja. Men så flott at de klarte å utføre det så bra som de gjorde. Allikevel ubehagelig med ryggsmerter, men kan tenke meg du er takknemmelig allikevel jaDe måtte knekke opp nedre del av ryggraden min og sette den sammen igjen når jeg var barn i håp om å redde meg fra å bli lam på grunn av en medfødt skade.
Ble mye friskere enn de hadde som den beste prognosen.
Så på en måte er jeg også litt glad i de smertene jeg har
Ja jeg håper det. Jeg vil jobbe igjen, og har gått hjemme lenge nok nå. Begynne i det små selvsagt, men ser frem til den dagen!Så godt da[emoji2] også krysser vi fingra gor at du er frisk og[emoji6]
Kommet hjem fra bursdag, spist pizza (snuppa også) og forsøker å legge henne nå
Grei helgHar dere en fin helg? Her i Fredrikstad er det full rulle og tribuneræva mi er sliten allerede...
Jada, jada, jeg her funnet ut det![]()
Ja jeg håper det. Jeg vil jobbe igjen, og har gått hjemme lenge nok nå. Begynne i det små selvsagt, men ser frem til den dagen!
Nei det er min bursdagsiste dag som 29 åring før jeg runner ett rundt tall i morgen. [emoji23]
Kaos er alltid bra, lever i det glade kaos vi å. Blir nesten litt bekymret hvis det ikke er en dag uten kaos[emoji23][emoji85]
Min lille er veldig opptatt av sko [emoji23]Liker alle babyer sko eller bare mine to som blir tiltrukket av sko og vil leke med de? [emoji23]