♡ Skravletråd JUNI ♡

Har dere hatt en fin dag da? Akkurat kommet hjem fra bursdag og fått tuppa i seng[emoji4] Nå lager mannen pizza[emoji2]

Hihi så bra. Her er det hyttestil og trevegger[emoji173]️Vår er ca 100:)
Stort men ihvertfall ikke som et vanlig hus [emoji4]
Kos dere

Har dere hatt en fin dag da? Akkurat kommet hjem fra bursdag og fått tuppa i seng[emoji4] Nå lager mannen pizza[emoji2]
Hei her har det hvert en ok dag, fått gjort mye ihvertfall [emoji4]

Kos deg med pizza snart [emoji4]

Håper dere har hatt en fin feiring idag[emoji2]
Fin lørdag. Rolig og fin bursdag. Nå kveld og legging.

Lillemor sov ikke før vi dro hun pleier sove 1130 men neida. Sovner vel i bilen sa jeg. Skravla med oldemor hele veien.

Sovnet på vei hjem da
Så ikke helt innstilt på å sove nå....

Ja, klart hun får noe begge dagene og hun får like mye som de andre. Og det den 25 er pakket i bursdagspapir ikke julepapir. Jul er jul, bursdag er bursdag.

Tante jobber med noen som gir et ski på julaften og det andre i bursdagsgave den 25[emoji33] jeg håper for all del dem har kødda da dem har sagt det, ellers så er dem sykt slemme mot ungen sin.

Kommet hjem fra bursdag, spist pizza (snuppa også) og forsøker å legge henne nå

De måtte knekke opp nedre del av ryggraden min og sette den sammen igjen når jeg var barn i håp om å redde meg fra å bli lam på grunn av en medfødt skade.
Ble mye friskere enn de hadde som den beste prognosen.
Så på en måte er jeg også litt glad i de smertene jeg har
Oj! Såppass ja. Men så flott at de klarte å utføre det så bra som de gjorde. Allikevel ubehagelig med ryggsmerter, men kan tenke meg du er takknemmelig allikevel ja :)

Nei det er min bursdag :) siste dag som 29 åring før jeg runner ett rundt tall i morgen. [emoji23]
Kaos er alltid bra, lever i det glade kaos vi å. Blir nesten litt bekymret hvis det ikke er en dag uten kaos[emoji23][emoji85]

Kult med rundt tall i morgen da[emoji1][emoji1189][emoji898]
Nyt siste dagen!
Skal være litt kaos ja[emoji38]

Back
Topp