Skal prøve å spise snop jeg og. Ikke spy da [emoji23]Ahh byttet deksel på tlf . Befrielse . Andre var stort og klumpete . Og dette kuuuuulere høhøog gjett hvem som er kvalm. All snop gone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å spise snop jeg og. Ikke spy da [emoji23]Ahh byttet deksel på tlf . Befrielse . Andre var stort og klumpete . Og dette kuuuuulere høhøog gjett hvem som er kvalm. All snop gone
JaNår formen blir bedre så får du gjort mer også[emoji2] og du er en kjempegod mamma, det er jeg sikker på[emoji171]
Han fikk forklaring etterpå, og den var ganske logisk, men ganske morsomt å kunne si noe slikt[emoji23][emoji23]
Hehe kommet meg i seng nå . Så ingen spying nei hihiSkal prøve å spise snop jeg og. Ikke spy da [emoji23]
Samtale med mannen
Han: Nå kjære, hva har du gjort i da
Jeg: Ikke noe spesielt, avtalt møte med advokat og snakket i Stortinget, du da?
Og der ble han taus gitt![]()
Men den liker ikke jeg [emoji23] Må være salt.Panda, eneste som er spiselig[emoji6]
Jobber mandag kveld og så fri i 8 dager![]()
Haha. Kanskje ikke så rart [emoji14]Samtale med mannen
Han: Nå kjære, hva har du gjort i da
Jeg: Ikke noe spesielt, avtalt møte med advokat og snakket i Stortinget, du da?
Og der ble han taus gitt![]()
Ikke noe alle kan si hvertfall [emoji14]Han fikk forklaring etterpå, og den var ganske logisk, men ganske morsomt å kunne si noe slikt
Men den liker ikke jeg [emoji23] Må være salt.
Digg !Jobber mandag kveld og så fri i 8 dager![]()
Ja. Men da får hun ikke mer, så blitt bedre.Auda. Vondt med den bitinga da [emoji87]
Ja det skal bli braDigg !
Trenger ikke lapp, det synes raskt hvem som er mest vimsete [emoji23]Nei da. Ha en svær navnelapp med nicket og vin i ene hånda. Går raskt over![]()
Ser dårlig ut akkurat det menSå godt da[emoji2] håpe på fint vær da[emoji2]
Sååå deilig [emoji173]Jobber mandag kveld og så fri i 8 dager![]()
Det er braJa. Men da får hun ikke mer, så blitt bedre.
Ser dårlig ut akkurat det men![]()