Tiger prøver på baby!

Her er btw tempen; trodde ikke mine egne øyne når den plurselig var så fin og jevn til å være meg [emoji1]
9d3510d49a9550c2b69c9bab197dcf68.jpg

Ser dere? Jeg trodde den var for svak [emoji44]
Wææ [emoji16][emoji16] håper den blir sterkere, for kvalmen er absolutt på plass så jeg tviler ikke engang litt på hva kroppen forteller meg nå[emoji14] en slump kaffe og så grønn i trynet [emoji19]
Hehe.
Men må ikke glemme at jeg har strek-syn og da.

Åsj. Tok kontakt med barnebutikken for å høre ang stokke trailz nordic green.. det finnes bare en igjen, utstillingsmodell i tr.heim [emoji19]
De kunne få den hit om jeg ville ha den, Men da venter vi heller og ser hva stokke kommer meg i juni/juli [emoji4] kanskje de kommer med noen spreke farger.. om ikke blir det lilla når tiden kommer [emoji4]

Har bare 25mlu tester [emoji53]
Lh test og demontert g-test. Tydelig antydning til strek på g-testen i virkeligheten, men den er sjenert på bilder [emoji4] svak på lh og da er det bare en ting å si; 9dpo er for tidlig for min hcg!
20d45a30ca41b4a72d47edafc2250966.jpg

Jeg ser noe her :pompus: Spennende! Regner med at du tester i morgen også :D

Kan fort hende du kan få kjøpt vogna brukt også vet du. Mange som har vogndilla og de ser nærmest ubrukt ut...

For en fin temp! :D Spent på morgendagens test. Jeg så ikke noe på denne, men jeg har ubrukelig streksyn + at jeg hang meg så opp i at den var demontert. :knegg:

Her var det spennende nå! :O Tror ikke jeg har særlig streksyn selv, men til og med jeg så noe på testen! Krysser fingrene hardt for babystrek!! :)

Spent på temp og test idag

Hvorfor sove så lenge idag da????

Kom igjen!!:-)

Back
Topp