Så deilig, elsker hjemmestrikka men kan ikke strikke selv heheStrikker en tynn ulldress til Lille U [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig, elsker hjemmestrikka men kan ikke strikke selv heheStrikker en tynn ulldress til Lille U [emoji4]
Titter innom en tur, sliter fortsatt med at jeg må logge meg inn hele tiden. Og da med en syk tass, rekker jeg ikke akkurat å sjekke for ofte [emoji14] alt bra med dere?
Dagen da det meste skjer.
Førskole for mellomste 11-13
Korps for eldste 1730-1815
Bursdag for eldste 18-20
Styremøte for meg 20-vet ikke
Mannen legger jentene fra 19 så litt knapt der klokken 20
Enten går han hjem eller så kommer jeg sent på møtet
Det har vi. Men skolen vet enda ikke hvem som er lærer for første klasse når august kommer. (eller rektor eller sfo leder)
Men jenta er klar og gleder seg, klassen er 9 jenter og 9 gutter og foreldregruppen klarte å enes om fau-representanter (jeg er bare vara) og alt går seg nok til
Legen sa jeg mistet fordi jeg hadde vært litt forkjøla rundt da jeg ble gravid. Synes det hørtes veldig rart ut? [emoji849][emoji848]
Vi har en lang vei å gå med legging. Føler med deg.
Så flink daMi gikk på hodet ut av vår seng
3 ganger... Huff. Den er 70cm+ og hun er 75cm så hun lander litt hardt på bleia da. Men gjort det 2 ganger nå. Viljestyrt [emoji14]
Ok. Greys er slutt. Men en siste episode med simpsons før senga kaller.
Ferdig med en arm også nå. Får vel begynne på arm 2 i morgen![]()
[emoji8][emoji8][emoji41]Du er jo rå!
Den er veldig aktuell for alle barn enda syns jeg. Mine har 5 min å gå til/fra skolen. De bruker rundt 30 min [emoji23]Heh, er vel fort gjort at ungene bruker litt lengre tid enn det som "skal" brukes? [emoji23]
Bildet her var så SPOT ON når det gjaldt broren min. Skolebuss til huset (var vel en.. Halv km å gå).. Han brukte alltid flere timer, ble gjerne "sittende fast" ved en søledam eller en stein eller noe.
![]()
En ny genser. Til ei venninnes lille jente [emoji14] Var i går og fikk nye oppskriftee ut av dataen til pappa. Men da var jeg allerede begynt. Så det får vente litt da med nye prosjekterHva strikker du nå?[emoji4]
Hun sovner på puppen.. Som for øvrig er alt for full nå. Første natta alene for hun og pappa. Spent på åssen det har gått. Fikk melding om at han hadde fått henne til å sovne i går med melk og stryke magen. Har hun sovet godt så er det fantastisk.Så utrolig slitsomt[emoji21] Vi har det heldigvis bare i perioder, så bør ikke klage da det skjer...
Antar dere har omlag samme høyde som oss da.. Mi slo seg skikkelig ene gangenHuff, bra hun gjør det kontrolert nå da[emoji4] senga vår er bare noen cm lavere enn sprinkelsenga, så håper ho ikke stuper ut av den[emoji15]
![]()
Endelig! Bare synd det må skje via akutten.
Sov godt [emoji173]FriiiiSkal sove lenge. Eller noen timer ekstra hvertfall. Før jeg må til farmor og kjøre hu til legen
![]()
Ooh, jeg er glad jeg sparte den ene Berlinerbollen min. Nå skal det koses her!