Ja det er så fryktelig frustrerende...Syns hvertfall den var lett og forholde seg til. Holdt meg lenge før jeg ga den ett forsøk. Men var enten prøve den eller rett og slett slutte med bv. Å bli kasta ut hele tiden ble jeg veldig frustrert over![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er så fryktelig frustrerende...Syns hvertfall den var lett og forholde seg til. Holdt meg lenge før jeg ga den ett forsøk. Men var enten prøve den eller rett og slett slutte med bv. Å bli kasta ut hele tiden ble jeg veldig frustrert over![]()
Var på visning et sted med null vinduer mot hagen, hagen var helt full av busker og en dam samt at de 3 soverommene var i praksis 1 [emoji13]Blir så bra atteHelt enig med kravene dine
![]()
Æsj ja. Så gjerne verdt ett forsøk da? [emoji56]Ja det er så fryktelig frustrerende...
Haha nei. Hørtes veldig lite aktuelt ut gitt !Var på visning et sted med null vinduer mot hagen, hagen var helt full av busker og en dam samt at de 3 soverommene var i praksis 1 [emoji13]
Ikke akkurat aktuelt [emoji6]
Ja bør ta å sjekke det ut, bare få småen til å sove igjen først...Æsj ja. Så gjerne verdt ett forsøk da? [emoji56]
TvitviJa bør ta å sjekke det ut, bare få småen til å sove igjen først...
Strikker en tynn ulldress til Lille U [emoji4]Vil tippe du nå da er ferdig med å handlehva strikker du?
Det forstår jeg [emoji173] Stakar, ikke lett det der. Håper mannen holder seg frisk og at kb får lagt det bak seg etterhvert. Følger legen opp mannen din?Det gjør det, fortsatt redd noe skal skje igjen men vi trygger han så godt vi kan
Hvordan går det med deg?
Jeg har såå lyst til å skravle med dere akkurat nå, men er helt tom i hodet for ting å skravle om [emoji85]
Klarer ikke tenke så hardt akkurat nå [emoji28]
Grugleder meg skikkelig til å flytte om snart! Venter mest bare på klarsignal![]()
Leier. Må ut herfra grunnet dårlig vegg. Snakk om at vi kanskje får kjøpe der borte når vi får råd til det [emoji4]Spennende. Kjøpt noe nytt?
Oj da. Får håpe deres trives den nye plassen daLeier. Må ut herfra grunnet dårlig vegg. Snakk om at vi kanskje får kjøpe der borte når vi får råd til det [emoji4]
Håper jeg og. Nå var vi først og fremst litt desperate etter å finne NOE å leie her, sånn at datteren min fremdeles kunne gå på skolen her. Men plassen og huset der skal være ganske greit egentlig. Stor plass. Stor tomt. Fjøs. Garasje.. Nært mamma [emoji14]Oj da. Får håpe deres trives den nye plassen da![]()
Ja, mi er nemlig rimelig leiSå rart hun er så oppslukt av lillesøster når hun har ei lita selv[emoji4]
Hørtes jo veldig greit ut daHåper jeg og. Nå var vi først og fremst litt desperate etter å finne NOE å leie her, sånn at datteren min fremdeles kunne gå på skolen her. Men plassen og huset der skal være ganske greit egentlig. Stor plass. Stor tomt. Fjøs. Garasje.. Nært mamma [emoji14]
L kan sykle derfra og til mamma liksom.
Gjør detHørtes jo veldig greit ut da![]()
Guttungen gikk hjem selv. Selskap til 20 så 2029 fikk jeg melding fra min mann om at han hadde sendt sms og spurt om han hadde gått. Det er ikke så langt unna. 2020 hadde han gått og 2044 fikk jeg melding om at han var kommet hjem. Det skal ikke ta mer enn 10-15 minutter...Antar du da nå er på styremøte og puster nogenlunde normaltid igjen da [emoji54]
Du er jo rå!Ok. Greys er slutt. Men en siste episode med simpsons før senga kaller.
Ferdig med en arm også nå. Får vel begynne på arm 2 i morgen![]()
Heh, er vel fort gjort at ungene bruker litt lengre tid enn det som "skal" brukes? [emoji23]Guttungen gikk hjem selv. Selskap til 20 så 2029 fikk jeg melding fra min mann om at han hadde sendt sms og spurt om han hadde gått. Det er ikke så langt unna. 2020 hadde han gått og 2044 fikk jeg melding om at han var kommet hjem. Det skal ikke ta mer enn 10-15 minutter...
Men nå er jeg i seng. Og bare venter på en mail jeg skal legge på fb, men jeg er trøtt og har hodepine så den havner der i natt eller i morgen kjenner jeg