Takk så mye [emoji173] Går bra nå når jeg er her. Nå er det bare prøver og behandling igjen. Klem mottas med stor takk.God bedring Skrømt!! Håper alt går bra med deg!! Stor klem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk så mye [emoji173] Går bra nå når jeg er her. Nå er det bare prøver og behandling igjen. Klem mottas med stor takk.God bedring Skrømt!! Håper alt går bra med deg!! Stor klem!
Ja. Funker noenlunde i allefall. Jeg gleder meg til alle undersøkelsene er tatt. De skal se på årene i hodet nå i kveld.
Tusen takkDen og var knallfin[emoji7]
Ingenting. Hurra ! [emoji1] Best sånn. Ta på sparketSå godt[emoji2] Planer for langhelgen da?
Godt å høre [emoji173]️Takk. Nå blir jeg her til de finner ut av det, heldigvis.
[emoji170][emoji170][emoji170] Klem til degJa det er egentlig bra. Jeg brekker meg hele tiden, og så lyssky at øynene bare lukker seg. Så nå tar de mr i kveld, og spinalpunksjon i morgen antageligvis. Og jeg får smertestillende og kvalmestillende.
Blir verre for hver dag da, men nå er det lys i tunnellen [emoji171]
Herlig det da [emoji4]Ja. Skal egentlig jobbe fredag. Men er planleggingsdag i skolen. Så er hjemme med barna da heller![]()
Godt det da [emoji173]️Det var det![]()
Ja dessverre mange som fortsatt sliter god bedring til han [emoji173]️Titter innom en tur, sliter fortsatt med at jeg må logge meg inn hele tiden. Og da med en syk tass, rekker jeg ikke akkurat å sjekke for ofte [emoji14] alt bra med dere?
Antar du da nå er på styremøte og puster nogenlunde normaltid igjen da [emoji54]Dagen da det meste skjer.
Førskole for mellomste 11-13
Korps for eldste 1730-1815
Bursdag for eldste 18-20
Styremøte for meg 20-vet ikke
Mannen legger jentene fra 19 så litt knapt der klokken 20
Enten går han hjem eller så kommer jeg sent på møtet
Å ja takk!
Ja. Håper på fint vær daHerlig det da [emoji4]
Det gjør den så absolutt!Den ser jeg[emoji28] Tia går så alt for fort[emoji15]
Ble du dårligere?![]()
Endelig! Bare synd det må skje via akutten.
Ja det er jo best om været er fint selvsagt, vet ikke hvordan det er på den kanten men skal være fint her [emoji16]Ja. Håper på fint vær da![]()
Så braLitt hektisk, men ganske fin![]()
Ja men har ett håp om at det skal bli i orden en gang [emoji14] kjedelig når de er syke, god bedringSå kjett å måtte logge inn hele tiden[emoji85] her er frøkna i dårlig form, men feberen er borte[emoji4] God bedring til den syke[emoji4]
Ingenting. Hurra ! [emoji1] Best sånn. Ta på sparket![]()
Ja men har ett håp om at det skal bli i orden en gang [emoji14] kjedelig når de er syke, god bedringtakk for det
![]()