☆ Skravletråd Mai ☆

Var jo ikke så lang varsel på den første der. Krysse fingra for at du slipper en ekstra dag da.
Den første har jeg vist om en stund.
Med den siste har jeg valget med å stå opp rett før kl 5 for å nå flyet for å være tidsnok til møte som går helt frem til kl 18, og det er fryktelig slitsomt.
Vurderer derfor å dra opp kvelden før, og drar da etter vi har spist middag

Titter innom en tur, sliter fortsatt med at jeg må logge meg inn hele tiden. Og da med en syk tass, rekker jeg ikke akkurat å sjekke for ofte [emoji14] alt bra med dere?

Så kjett å måtte logge inn hele tiden[emoji85] her er frøkna i dårlig form, men feberen er borte[emoji4] God bedring til den syke[emoji4]

Den første har jeg vist om en stund.
Med den siste har jeg valget med å stå opp rett før kl 5 for å nå flyet for å være tidsnok til møte som går helt frem til kl 18, og det er fryktelig slitsomt.
Vurderer derfor å dra opp kvelden før, og drar da etter vi har spist middag

Ja, den ser jeg[emoji28] kanskje heller en dag ekstra enn å starte dagen om natta og være helt ferdig før dagen er over.

Ooh, jeg er glad jeg sparte den ene Berlinerbollen min. Nå skal det koses her!

Så bra, eller det er jo egentlig ikke det. Men bra du endelig har kommet inn[emoji4] er du mye verre iom at det ble igjennom akutten?
Ja det er egentlig bra. Jeg brekker meg hele tiden, og så lyssky at øynene bare lukker seg. Så nå tar de mr i kveld, og spinalpunksjon i morgen antageligvis. Og jeg får smertestillende og kvalmestillende.
Ååh, godt du endelig er innlagt! Forverring på gang? :O
Blir verre for hver dag da, men nå er det lys i tunnellen [emoji171]

Ja det er egentlig bra. Jeg brekker meg hele tiden, og så lyssky at øynene bare lukker seg. Så nå tar de mr i kveld, og spinalpunksjon i morgen antageligvis. Og jeg får smertestillende og kvalmestillende.

Uff da.. Masse god bedring! Håper de finner ut hva det er i alle fall [emoji173]️

[emoji173]️ håper smerte- og kvalmestillende funker. Og at du snart slipper dette marerittet.

Back
Topp