God morgen jenter
God kveld søta[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jenter
Viktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?
Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....![]()
Det har vi. Men skolen vet enda ikke hvem som er lærer for første klasse når august kommer. (eller rektor eller sfo leder)Håper dere har hatt en fin dag[emoji2]
Det syns jeg høres veldig rart ut.Legen sa jeg mistet fordi jeg hadde vært litt forkjøla rundt da jeg ble gravid. Synes det hørtes veldig rart ut? [emoji849][emoji848]
Jeg får frysninger. Vil bare holde ungene tett inntil meg for alltid.Det grusomme i Manchester altsådet er helt forjævlig.
Ja føler det på samme måte. Vi reiser en del og blir jaggu betenkt. Huff.Jeg får frysninger. Vil bare holde ungene tett inntil meg for alltid.
Den var ny for meg. Trist du mistetLegen sa jeg mistet fordi jeg hadde vært litt forkjøla rundt da jeg ble gravid. Synes det hørtes veldig rart ut? [emoji849][emoji848]
Ja veldig. Er alt bra da, så skal hun starte på medisiner. Det gikk ikke bra forrige svangerskap nemlig:/
God dag
Gått meg to turer i dag, en med nabo å en nå mens jeg venter på mannen som er hos legen
Godt ø å lufte seg litt
Så godt da[emoji2] Hadde ikke feber før ho starta i bhg, men nå har det vært noen ganger[emoji85] noen pga tenner da tror jeg, har hvertfall poppa fram noen tenner samtidig.
Hallo halloer det en fin tirsdag?
Mandag-tirsdag neste uke, og tirsdag-onsdag uken etter.
Fult mulig jeg må dra oppover dagen før på det siste
Nå sovner jeg snart gitt. Ble trøtt etter jobb og etter middagslaging. Men nå helg til neste mandag![]()
Tja begynner å savne lille babyen min [emoji23]
Det har hun. Klar for i morgen (de har to dager a to timer)