☆ Skravletråd Mai ☆

Driver med meditering og sånn, lest mye om hormoner som hjelper og de som ikke gjør det, men det spørs om frykten sitter for dypt. Vi får se. Snart er det heldigvis over :)
Du får uansett ha lykke til når det gjelder!

God dag:)
Gått meg to turer i dag, en med nabo å en nå mens jeg venter på mannen som er hos legen
Godt ø å lufte seg litt

Ligger våken og gråter alene, slukt av den stille sorgen. Gruer meg til UL i morgen, livredd for at kroppen ikke har ordnet opp selv og at jeg må til utskraping.
Sambo sover, har knapt sett han i dag. [emoji17]
Mulig det skyldes at det er natt og stille, men jeg føler meg så uendelig ensom [emoji17]
Håper du fikk sove litt
Lykke til

Guri for en husk ! Er rent imponert. Blir ikke før helga da. For da er søstra mi hjemme fra jobb igjen. Så sagt hu skal få ta bilde med det gode kameraet hennes :D

Rett og slett fordi jeg forelska meg litt i den grønnfarga[emoji23][emoji16] hadde nok ikke huska det ellers[emoji6]

Krysser fingre for det[emoji4]
Min 9 åring har kun hatt feber 4 ganger etter han var baby![emoji1] helt merkelig...

Så godt da[emoji2] Hadde ikke feber før ho starta i bhg, men nå har det vært noen ganger[emoji85] noen pga tenner da tror jeg, har hvertfall poppa fram noen tenner samtidig.

Viktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?

Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....
80c5ac7968b4ed8fd0dd1646dbf350ae.jpg

Har hun hatt en fin førskoledag?

Back
Topp