☆ Skravletråd Mai ☆

Å gå trilletur er godt altså. Fysisk får jeg mange skritt. Og frisk luft. Og mosjon. Og mentalt.... mentalt er det gull for meg å bare få gå alene med tankene mine.

Ja ikke sant! Det er så godt! Savner å kunne gå i skogen og se på alt det grønne. Grønt er en farge som virkelig roer ned kroppen min. Og som du sier så får man være alene med tankene. Det er som balsam for kropp og sjel :)

Jeg som akkurat har mestrer det å quote flere har ikke helt taket på å quote flere over flere sider. Jaja :)
Godt å være nydusjet!
Må lage meg litt kveldsmat etter hvert, men føler at jeg har spist halve huset i dag så jeg er litt usikker på hva jeg skal spise nå :P

Jeg som akkurat har mestrer det å quote flere har ikke helt taket på å quote flere over flere sider. Jaja :)
Godt å være nydusjet!
Må lage meg litt kveldsmat etter hvert, men føler at jeg har spist halve huset i dag så jeg er litt usikker på hva jeg skal spise nå :P
Digg å være nydusjet ja. Nesten så jeg fikk lyst på en dusj jeg og. For har reint sengetøy, og da er det ekstra digg :D

Mannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken :hilarious:
Haha som å høre mannen klage over meg og hvor mye jeg bruker på mat, men det er han som kjøper alt mulig ekstra ting [emoji23]

Ja ikke sant! Det er så godt! Savner å kunne gå i skogen og se på alt det grønne. Grønt er en farge som virkelig roer ned kroppen min. Og som du sier så får man være alene med tankene. Det er som balsam for kropp og sjel :)
Det er herlig rett og slett.

Ja, også spiller jeg pokemon go ;-)

Back
Topp