Tjæ. Føltes greit der og da i alle fall. [emoji14]
Deilig det i det minste[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tjæ. Føltes greit der og da i alle fall. [emoji14]
Det var tre lange timer.Så godt da[emoji4] skal ikke så mye til for å snu ting for dem. Selv om det er vondt å se på at ungen din ikke har det helt bra i timer før.
Nyte det mens jeg kan. Er ikke badekar dit vi flytter. [emoji14]Deilig det i det minste[emoji4]
Nå er jeg jammen snart i mål selv. Men må lage noen tråder.
Nyte mens du kan da jaNyte det mens jeg kan. Er ikke badekar dit vi flytter. [emoji14]
Det gjør jeg ogsåMangler noen tråder jeg også[emoji4]
[emoji23][emoji23]
Begynner komme til det stadiet at sokker og sånt er vanskelig. Underlivet har jeg ikke SETT på type.. Og å komme seg opp av sengen er en evig kamp. [emoji14]
Noe som er kjempegøy når du må opp for tredje gang for å gå på do [emoji14]
Velkommen tilbake.Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp![]()
Velkommen tilbake.
Hva trener du?
Så gøy.Takk takk
Trener aerobic, med litt styrke på slutten. Elsker det![]()
Kanskje du henger her lenger da denne gangen?Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp![]()
Den som hadde orket...Takk takk![]()
Trener aerobic, med litt styrke på slutten. Elsker det![]()
Medisin har han hatt lenge på astmaen , men er i forhold til flere sykedagerGodt med en bekreftelse så han går ordentlige oppfølging og medisin [emoji4]
Det kan gå.Klarer jeg 50 innlegg til i kveld mon tro![]()
Det kan jo kanskje komme godt med...Medisin har han hatt lenge på astmaen , men er i forhold til flere sykedager![]()

Håper jo ikke det, men mye mulig jaDet kan jo kanskje komme godt med...
Det skal du ikke være redd for. De andre er der ikke for å se på degSå gøy.
Tør ikke helt det der, klarer ikke å følge med så blir bare redd for å dumme meg ut
Yep. [emoji14]Alt er straks mye tyngre når man er framtung[emoji12]