☆ Skravletråd Mai ☆

Så godt da[emoji4] skal ikke så mye til for å snu ting for dem. Selv om det er vondt å se på at ungen din ikke har det helt bra i timer før.
Det var tre lange timer.
Vel, to. Første timen så de litt tv før vi spiste middag. Det var da hun gikk fra bordet før min var ferdig, for å leke med lille (som jeg løftet ned da hun var ferdig og sto i stolen) det gikk galt... Fra da ville hun heller bare det

Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp :P

[emoji23][emoji23]
Begynner komme til det stadiet at sokker og sånt er vanskelig. Underlivet har jeg ikke SETT på type.. Og å komme seg opp av sengen er en evig kamp. [emoji14]
Noe som er kjempegøy når du må opp for tredje gang for å gå på do [emoji14]

Alt er straks mye tyngre når man er framtung[emoji12]

Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp :p
Velkommen tilbake.
Hva trener du?

Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp :P
Kanskje du henger her lenger da denne gangen?

Koselig at du prøver :-)

Mannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken :hilarious:

Back
Topp