☆ Skravletråd Mai ☆

Ikke gi opp om du er dårlig
De må da høre på deg
Kan ikke det. Skal ringe sykehuset igjen imorgen og spørre etter han legen jeg var hos, Så jeg ikke får enda en ny å snakke med. Han så nemlig litt annerledes på saken. Høre hva han tenker.

Uff. Ser på opptak av "en dag i livet". Tårene triller jo både titt og ofte [emoji173]

Var også mest med frøkna.
Er så utrolig mange fine søte små kjoler

Hehe, ja

Med eldste kjøpte jeg det han trengte

Til mellomste fikk jeg liskom ikke kjøpt noe særlig for det var da denne arvinga fra svigerfar sine tok løst for fullt, og den jenta har MYE KLÆR, så med yngste som strengt tatt egentlig da har nok om jeg leter frem de posene, kompenserer jeg litt med p kjlpe litt klær jeg liker.... også gir jeg bort masse til fretex og uff etterhvert.

Fikk et lite sammenbrudd i selv går, fordi alle hyllene i klesskapet klappet sammen. Hurra.
Hurra! Det gjør skapet vårt på badet om vi ikke er forsiktig.. er en løs hylle som skyver de andre ut og gjør at skuffene blir ubrukelige

Trener etter video på stua, med gardinene trukket for :D

Det blir etter fødsel tenker jeg. Det er mye vondere for ryggen min å gå 30 min tur enn en å trene aerobic. Litt synd, hadde håpet å kunne gå lange turer langt ut i svangerskapet. Men hallo, jeg skal ikke klage! 38+5 og trener 3-5 ganger i uken. Jeg har det så mye bedre enn i forrige svangerskap :D

Og tenk på alt du får av å gå en tur da! Synes du er heldig jeg :)

Å gå trilletur er godt altså. Fysisk får jeg mange skritt. Og frisk luft. Og mosjon. Og mentalt.... mentalt er det gull for meg å bare få gå alene med tankene mine.

Han sier som regel "kjøp" min også, men tar det opp med gjevne mellomrom at kanskje ikke kjøpe så mye til a. Hun har jo egentlig nok.

Min mellomste sa fra til jul at jeg måtte si til oldemor at hun ikke måtte kjøpe klær til henne (Jeg handler for min farmor, men det vet ikke hun) for jeg har tusen millioner klær!

Back
Topp