Du kommer til der
Så det![emoji20] håper alt er bra med ham!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kommer til der
Skulle ikke mye til for å ramle av lasset i dag ser jeg
Guri for en husk ! Er rent imponert. Blir ikke før helga da. For da er søstra mi hjemme fra jobb igjen. Så sagt hu skal få ta bilde med det gode kameraet hennesSå fin den ble[emoji7] og så nydelig farge, gleder meg til å se den med den gule buksa[emoji6]
Er vel aldri fristende, men nødvendig [emoji14] Heller få den bort enn vondten sen førte med seg heheUff. Høres ikke fristende ut egentligMen får høre hva tannlegen sier i morgen. Håper han har noe tryllestøv han kan drysse på som gjør alt bra [emoji23]
Tusen takkFin den var!
Ja, andre runden med feber bare i mai [emoji85] heldigvis ikke så høy feber nå som sist. Så håper en god natt søvn gjør susen[emoji4]
Takk og god natt. Tråder festa ! [emoji7][emoji7]
![]()
Langt unna her
Alle forslag og forsøk på å få henne til å leke med mellomste som hun faktisk altså har maset på å få bli med hjem i et par mnd, gled liksom bare gjennom. Som om hun ikke riktig hørte meg.
Vi får se. Jeg skravler bare for gøy så ser vi hvor langt jeg kommer og om jeg evt skal legge inn et ekstra gir siste dagen og få på plass trådene ogsåSakte men sikkert[emoji6]
Tusen takk [emoji1]Helt nydelig![emoji7]
God morgenGod morgen jenter
Her også.God morgen
Her kaller jobben. Så får vel kjøre [emoji38] Ha en fin dag [emoji274]
Viktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?
Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....![]()
God morgenGod morgen jenter
Godt utvalg jaViktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?
Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....![]()
Så spent og nervøs for min søster ul neste uke
Ja veldig. Er alt bra da, så skal hun starte på medisiner. Det gikk ikke bra forrige svangerskap nemlig:/Så spennende![emoji1]