☆ Skravletråd Mai ☆

Så fin den ble[emoji7] og så nydelig farge, gleder meg til å se den med den gule buksa[emoji6]
Guri for en husk ! Er rent imponert. Blir ikke før helga da. For da er søstra mi hjemme fra jobb igjen. Så sagt hu skal få ta bilde med det gode kameraet hennes :D

Uff. Høres ikke fristende ut egentlig:p Men får høre hva tannlegen sier i morgen. Håper han har noe tryllestøv han kan drysse på som gjør alt bra [emoji23]
Er vel aldri fristende, men nødvendig [emoji14] Heller få den bort enn vondten sen førte med seg hehe :D

Ja, andre runden med feber bare i mai [emoji85] heldigvis ikke så høy feber nå som sist. Så håper en god natt søvn gjør susen[emoji4]

Krysser fingre for det[emoji4]
Min 9 åring har kun hatt feber 4 ganger etter han var baby![emoji1] helt merkelig...

Alle forslag og forsøk på å få henne til å leke med mellomste som hun faktisk altså har maset på å få bli med hjem i et par mnd, gled liksom bare gjennom. Som om hun ikke riktig hørte meg.

Så frustrerende[emoji849]

Sakte men sikkert[emoji6]
Vi får se. Jeg skravler bare for gøy så ser vi hvor langt jeg kommer og om jeg evt skal legge inn et ekstra gir siste dagen og få på plass trådene også

Viktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?

Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....
80c5ac7968b4ed8fd0dd1646dbf350ae.jpg

Viktige valg må tas når den store dagen er kommet. Førskoledag på skolen. Hva skal.... Matpakken ligge i?

Til å aldri ha hatt med seg matpakke i bhg har hun ganske mange matbokser å velge i....

Her hadde det blitt Frozen :)

Godt utvalg ja:D

Back
Topp