God ettermiddag![]()
God kveld[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag![]()
He he herlig daMannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken![]()
Og her var hun igjen. Sa til mi ar hun gikk på do... Og kom opp til meg og lillemor
I dag kom endelig den bekreftelse på at OJ har astma og allergi
Takk[emoji4] Blir hjemme med farmor i morgen og, feberen har ikke sluppet taket i dag[emoji53]
Nyte det mens jeg kan. Er ikke badekar dit vi flytter. [emoji14]
Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp![]()
Det gjør jeg også
Og noen hundre innlegg tror jeg ;-)
Klarer jeg 50 innlegg til i kveld mon tro![]()
Mannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken![]()
En jobbdag til så 3 dager fri![]()
Haha [emoji23]Med mindre man er dum nok til å sette seg ned et sekund da, da er det jo så tungt å reise seg igjen. Men dusjen skriker etter meg, det er jeg sikker på.
Æsj, håper hun snart er i form[emoji20]
Får håpe det ikke blir så ille daUffda.. Her er det veldig lite naboer etc..
Skeptisk til når vi flytter da. Får gal kattedame med lett retardasjon som nærmeste nabo.. (Aner ikke diagnose, men hun er mentalt.. Komprimert. I alle fall.).
Så vet ikke helt hva jeg kan forvente der.. Spesielt ift kattene.
Godt det da ihvertfall, godt med barn sånn sett, skal ofte ikke så mye til [emoji4]Humøret steg da venninna ikke ville hjem så de holdt på litt med kritt ute etter at mora hennes kom ;-)
Gikk det bra?Hjemme fra personalmøte og butikktur
Ja uff. De sekkene og posene blir jeg aldri kvitt føler jeg.Vel. Det er gulv og flater jeg må ta på soverommet. Og skapene. Men vi har kasser og poser med barneklær overalt som må vekk. Noe ut av huset og noe andre steder