☆ Skravletråd Mai ☆

Mannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken :hilarious:
He he herlig da

Tusler inn her jeg. Har bare prøvd meg på skravletråd en gang tidligere, får se hvor lenge jeg henger med denne gangen ^^
Sitter her og manner meg opp til trening. Det blir bra når jeg kommer igang, men akkurat nå frister det mer med en dupp :P

Hei, så koselig å se deg her![emoji1]
Kos deg med trening!

Mannen klager på at jeg handler for mye og skjemmer bort ungene ...hvem sendte 4 bilder fra handletur tidligere. Ene hadde han fått en stor dinosaur, andre spiste de bolle , tredje kjørte han lynet mcqueen bil og på siste lekte han med Brio togbane på lekebutikken :hilarious:

Haha[emoji23] så herlig da! Vanskelig å si nei til sjarmtrolla[emoji1]

Med mindre man er dum nok til å sette seg ned et sekund da, da er det jo så tungt å reise seg igjen. Men dusjen skriker etter meg, det er jeg sikker på.
Haha [emoji23]

Uffda.. Her er det veldig lite naboer etc..
Skeptisk til når vi flytter da. Får gal kattedame med lett retardasjon som nærmeste nabo.. (Aner ikke diagnose, men hun er mentalt.. Komprimert. I alle fall.).
Så vet ikke helt hva jeg kan forvente der.. Spesielt ift kattene.
Får håpe det ikke blir så ille da

Humøret steg da venninna ikke ville hjem så de holdt på litt med kritt ute etter at mora hennes kom ;-)
Godt det da ihvertfall, godt med barn sånn sett, skal ofte ikke så mye til [emoji4]

Vel. Det er gulv og flater jeg må ta på soverommet. Og skapene. Men vi har kasser og poser med barneklær overalt som må vekk. Noe ut av huset og noe andre steder
Ja uff. De sekkene og posene blir jeg aldri kvitt føler jeg.

Back
Topp