Det kan du absoluttHehe bramen da kan jeg bruke det neste gang han klager
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan du absoluttHehe bramen da kan jeg bruke det neste gang han klager
![]()
Greit å slippeYes
. Trodde jeg skulle ta det i kveld , men han hadde lyst og det med guttungen. Veldig bra
Nå føler jeg meg skikkelig såra og vonbråtenHehe, tro det eller ei... Ja, jeg sier muligens det ja ;-)
Og jeg ikke sovner foran dataen![]()
Du har erfaring?Og da svarer han bare "jammen, jammen, jammen...." og ser så uskyldig ut![]()
Huff daNå føler jeg meg skikkelig såra og vonbråten![]()
Er fryktelig trøtt, var litt for tidlig oppe i dag etter å ha sovnet for sentOgså et poeng ja
Hehe oh yess!!!Og da svarer han bare "jammen, jammen, jammen...." og ser så uskyldig ut![]()
er heldig med at han ikke har helt oversikt over hva de har av klær så der kan jeg handle uten at han merker det hohoJa hihi![]()
Ja er i grunn veldig glad for det nå.Greit å slippe
Da bør du muligens prioritere å legge deg tideligEr fryktelig trøtt, var litt for tidlig oppe i dag etter å ha sovnet for sent
Hahaja vinnvinnDem har da hvertfall kosa seg da[emoji2] og du har noe å bruke tilbake neste gang[emoji6]
Du sier ikke det....Du har erfaring?
Hehe. Det gjør jeg med minste. De eldste vet SELV!Hehe oh yess!!!er heldig med at han ikke har helt oversikt over hva de har av klær så der kan jeg handle uten at han merker det hoho
Hahaja vinnvinn
Hehe kimmer til å få problemer når de blur eldre her også kanskjeHehe. Det gjør jeg med minste. De eldste vet SELV!
Tror nok den, men det er alt for tidlig endaDa bør du muligens prioritere å legge deg tidelig
Mannen er ram på å handle fotballtøy til særlig eldste. Men det smetter seg med ei tskjorte og sånn til mellomste.Du sier ikke det....
Spesielt frøkna snurrer mannen rundt fingeren dersom hun er med i butikken