☆ Skravletråd Mai ☆

Hvilken tann som tuller da?

Måtte selv trekke ei tann helt bakerst (ikke visdomstann) for 3 uker siden [emoji87]
Klarte knekke den i to [emoji13]
Er også en helt bakerst som tuller her. Men ikke visdomstann. Har ikke fått slike. Men denne har jeg knekt en del av. Og nå er den ikke fornøyd med midlertidig fylling lengre.

Er også en helt bakerst som tuller her. Men ikke visdomstann. Har ikke fått slike. Men denne har jeg knekt en del av. Og nå er den ikke fornøyd med midlertidig fylling lengre.
Ah. Nekta de å fylle den jeg. Tenkte at er den knukket kan de like gjerne fjerne den utgiften gitt. Vises ikke at den er borte så :)

Ah. Nekta de å fylle den jeg. Tenkte at er den knukket kan de like gjerne fjerne den utgiften gitt. Vises ikke at den er borte så :)
Sikkert like greitt det. Men var det mye styr å trekke den? Ser for meg de tennene har så dype røtter [emoji85] og jeg hater tannleger egentlig [emoji23]

Sikkert like greitt det. Men var det mye styr å trekke den? Ser for meg de tennene har så dype røtter [emoji85] og jeg hater tannleger egentlig [emoji23]
Min hadde dype røtter ja. Så tok litt lengre tid enn vanlig. Men bedøvelsen gjorde sitt. Så helt greit liksom. :)

Fikk paralgin forte også. Hjalp godt det hehe

Enig med deg.. Jeg skriker ikke høyest heller så det hjelper jo ikke det heller. Men hjelper mye at mannen er her, da kan jeg slappe mer av. Ordner sæ sier dem :)

Jada og fint det, men litt dårlig alikevel. Du burde ha få sluppet å vente så lenge. Det er jo ikke bra og ikke sove noe heller[emoji26] syns egentlig du burde kreve og få komme inn.

Jada og fint det, men litt dårlig alikevel. Du burde ha få sluppet å vente så lenge. Det er jo ikke bra og ikke sove noe heller[emoji26] syns egentlig du burde kreve og få komme inn.
Vi tar kontakt med de i morgen, og ber spesifikt om å få snakke med nevrologen jeg var hos. Har en mistanke om at han ikke var der i dag. Jeg er egentlig litt forbannet. Føles som de leker med folk..

Min hadde dype røtter ja. Så tok litt lengre tid enn vanlig. Men bedøvelsen gjorde sitt. Så helt greit liksom. :)

Fikk paralgin forte også. Hjalp godt det hehe
Uff. Høres ikke fristende ut egentlig:p Men får høre hva tannlegen sier i morgen. Håper han har noe tryllestøv han kan drysse på som gjør alt bra [emoji23]

De pleier ikke være farlige, men utrolig plagsomt
Ja, er akkurat det..
Moren hennes døde nylig (90 og noe, hun her er vel 50-60), og både jeg og foreldrene mine var vel egentlig litt nysgjerrig på om hun faktisk kan bo alene... Så. Blir spennende å se [emoji14]

Back
Topp