Såå fin! Du er flink [emoji171]Takk og god natt. Tråder festa ! [emoji7][emoji7]
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå fin! Du er flink [emoji171]Takk og god natt. Tråder festa ! [emoji7][emoji7]
![]()
Syns egentlig det har vært ganske stille den siste halvtimen, men nå følger jeg ikke helt med siden jeg egentlig ser på Iron FistHaha [emoji85] Tenkte mer på at det så ut til å være bra skravling siste halvtimen [emoji14] Men taus, det kan jeg ikke skryte på meg..
Får håpe hun ikke blir dårligAlle i seng. Mellomste opp fordi hun var kvalm, men i seng igjen
Oi du er blitt en strikkemaskinTakk og god natt. Tråder festa ! [emoji7][emoji7]
![]()
Hun synes det var spennende med lillesøster da
Så utrolig fin den bre.Takk og god natt. Tråder festa ! [emoji7][emoji7]
![]()
Oi du er blitt en strikkemaskinTakk og god natt. Tråder festa ! [emoji7][emoji7]
![]()
Jeg ble bare overrasket over alle sidene å bla gjennom. Men noen timer siden jeg var her nå da [emoji14]Syns egentlig det har vært ganske stille den siste halvtimen, men nå følger jeg ikke helt med siden jeg egentlig ser på Iron Fist
Åh på flere måter. Nå i tomatsaus . Vi ser på arnMmmm... Scampi, det er godt det.
Hvordan lager du dem, og hvilken serie ser du på?
Men det forklarer jo hele sakenJeg ble bare overrasket over alle sidene å bla gjennom. Men noen timer siden jeg var her nå da [emoji14]
Har hatt slike tilfeller her også[emoji13] datteren til mannen har hatt med seg venninner som KUN er interessert i å leke/kose med minstemann..
Okei . Det blir for mye her. Spesielt i turnus .Jeg planlegger 100% igjen etterhvert
Så gøy.Så spent og nervøs for min søster ul neste uke
Så spennendeSå spent og nervøs for min søster ul neste uke
Oki hihi.Det er ikke jeg
Dog mer nå enn med de første....
Enig med deg.. Jeg skriker ikke høyest heller så det hjelper jo ikke det heller. Men hjelper mye at mannen er her, da kan jeg slappe mer av. Ordner sæ sier demJo det er klart, men alikevel[emoji53] Godt han er hjemme da, så du kan slappe av når det trengs[emoji4]
Så kjedelig for storesøster[emoji20]
Jeg har og for mange sko [emoji85]Hun har nok ihvertfall [emoji6] trenger snart sandaler og muligens ballerinasko [emoji54]
Da kan jeg styre meg, ikke så glad i tomat.Åh på flere måter. Nå i tomatsaus . Vi ser på arn