Sånt er vanskelig synes jeg..Lurer på hva jeg skal til mannen i bursdagsgave
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånt er vanskelig synes jeg..Lurer på hva jeg skal til mannen i bursdagsgave
Hvordan går det med dere?Kommet meg i seng Jeg, får vel sove snart
Deilig. Jeg har fått mat og rom nå, så prøve å sove når smertestillende virker.En greys episode før sovetid tenker jeg![]()
Syns det er alltid vanskelig å finne gave til mannenLurer på hva jeg skal til mannen i bursdagsgave
Så flink [emoji171] Mi har lært seg å gå ut av store senga [emoji85]
Så bra da! [emoji54][emoji15] snuppa krabbe opp i senga si og sovne helt av seg selv[emoji15] lettere sjokkskadd[emoji28][emoji23] Sprinkelsenga hennes står helt inntil senga mi.
God natt [emoji4]Nei, nå sovne endelig snuppa og da bør jeg prøve å sove litt og. Ha en god natt dere[emoji8]
Så bra da! [emoji54]
Vi har en lang vei å gå med legging. Føler med deg.Gah, har ei frøken som overhodet ikke vil sove[emoji15][emoji43] enten tulles det eller så surves det, og gjerne begge deler samtidig[emoji85] jeg skal opp 5 i morra og hvis ikke farmor kan ha hu(er i teorien frisk nå) så må hu opp halv 6[emoji21]
Ja, godt å være her nå [emoji171]Huff blir godt å få hjelp nå da [emoji173]️
Det er godtTid for toast
Og det er så kjedelig, blir brått til at jeg ikke går inn når jeg da bare har noen små øyeblikk til å bruke..Ja dessverre mange som fortsatt sliter god bedring til han [emoji173]️
Vil tippe du nå da er ferdig med å handleAkkurat nå er jeg ute og ukeshandler.
Etter det, kanskje strikke litt
Så flink daJa, ho har endelig slutta og stupt på hodet oppi. Snur seg og går baklengs. Senga vår er så høy, så den klarer hun ikke komme ut av alene.
Ja det skjønner jeg godt, og det merkes også her inneOg det er så kjedelig, blir brått til at jeg ikke går inn når jeg da bare har noen små øyeblikk til å bruke..
Takk for det[emoji173]
Trampoline ruler [emoji14]Jupp, også med hus kan vi kjøpe trampoline (noe som garantert er grunnen til at snuppa vil at vi skal kjøpe [emoji23])
Ja det er det, blir ofte til at de små turene innom da blir droppa...Sliter også med detkjedelig når man bare tenker å kikke raskt
Sove godtKommet meg i seng Jeg, får vel sove snart
Håper du får en god natts søvnDeilig. Jeg har fått mat og rom nå, så prøve å sove når smertestillende virker.