Da har jeg endelig fått satt meg ned 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig. Så herlig [emoji7]Hun er veldig god!
Bra . Gjort mye i dag?Da har jeg endelig fått satt meg ned![]()
Sender du det hit da? [emoji6]Mer igjen![]()
Med hva da?Tid for toast
Den skulle jeg ikke like,men enig . JajaDet er detufattelig
![]()
Først full dag på jobb.Bra . Gjort mye i dag?
Seff . Adresse?Sender du det hit da? [emoji6]
Oi full fart. Her storhandla gutta i gårFørst full dag på jobb.
Lage rask middag
Mannen kjører eldste på speidern mens jeg skriver ukesmeny og handle liste.
Hente eldste og dra og handle
Ikke snakk om jeg sender mannen, da kommer han hjem med halvparten av det som står på listen og alt for mye som ikke står derOi full fart. Her storhandla gutta i går
Hehe Ahh min er flink der.Ikke snakk om jeg sender mannen, da kommer han hjem med halvparten av det som står på listen og alt for mye som ikke står der![]()
Så søtt [emoji7] snuppa her har kun brukt badedrakt da pga spm når hun har brukt kjole med genser under om det er pga religion og ikke fordi det er kaldtVis vedlegget 226069 Søteste uv drakten
Min kommer bare hjem med halvparten av det på lista [emoji23] ikke tid til å kjøpe noe ekstra [emoji23]Ikke snakk om jeg sender mannen, da kommer han hjem med halvparten av det som står på listen og alt for mye som ikke står der![]()
Å så herlige [emoji7]Sett så søtt da?
Hørt i går: "mamma, om du ser en lapp på badet, så er den for i morgen tidlig!" [emoji173]️![]()
Huff blir godt å få hjelp nå da [emoji173]️Ja, og sover jo ikke noe særlig.
Ellers får dere komme hit, ungene fortjener en Sverigetur [emoji6]Meldt fint til helga [emoji274] Nå regner det veldig da [emoji14] Så håper der stemmer![]()
Han prøver, men det er enklere dersom jeg tar det og han legger ungeneHehe Ahh min er flink der.
Min vil ta seg gooood tid, vil også bruke mye lengre tid enn megMin kommer bare hjem med halvparten av det på lista [emoji23] ikke tid til å kjøpe noe ekstra [emoji23]
[emoji23] kommer du personlig da eller? Redd frukten blir dårlig behandlet i posten [emoji23]Seff . Adresse?![]()