Ikke i bruk
Forumet er livet
Hurra for Norge, 17 mai og oljen og alt det derre der, hey!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt og håper du får en kjempefin dag imorgen [emoji4]
Solnedgang kl 23.30. Får ikke i nærheten av fanget opp fargene, men ganske fint likevel. God natt, damer!
![]()
![]()
Enda en slik. Bare mørkegrønn til meg. Mønsteret begynner ikke før noen runder etter ermene er også på rundpinnen![]()
Ja imorgen er siste dag som 4 åring [emoji33]
Fikser må jeg jo bare [emoji4]
Tja astma anfallet jeg fikk idag er ikke helt enig [emoji23]
Nå først får jeg middag. Mannen sa han skulle ha maten klar til vi kom hjem, for jeg tok begge ungene med til byen. Kom hjem kl 19, ingen middag. Nei, han visste jo ikke når vi kom hjem! Spurte du da?!
Så jeg varmer opp rester fra en dag tidligere, og eldste fikk nudler til kvelds og var storfornøyd. Ananas og vaniljekesam til dessert.
OG jeg fant en kjole i skapet som både passer og kan ammes i! Må bare ha et sjal eller noe med, siden jeg må ut med alt og har store (eller som eldste sier: lange) pupper, så må dekke til litt. Blir veldig svart, men i alle fall pyntet nok.
Brøøøøl!!!!! Russen har (lovlig) party utenfor bowlinghallen i kveld! 100 meter fra meg. Blir helt gal!!!!
Nå er det stemor i den. Mye bedre.![]()
Og så skal jeg sette flagg i denSå koselig det ble[emoji1] flinke Sara![emoji122]
Finner jeg ut nå detKanskje greit å finne ut det da [emoji54]
Takk det sammeNå er det natta her[emoji4] Dere må ha en god natt[emoji294]️ og en fin dag i morgen[emoji1189] hipp hipp[emoji2]
Åh så nydeligSolnedgang kl 23.30. Får ikke i nærheten av fanget opp fargene, men ganske fint likevel. God natt, damer!
![]()
He he da er det 16 mai jaMan vet det er 16.mai når man ser utenfor soveromsvinduet en mann med tom handlevogn fra rema sikkert og noen stenger fra telt muligens på skuldra. Og sjangling. La oss ikke glemme sjanglinga [emoji23] Glad jeg skal sove gitt.
Natta![]()
Det håper jeg du ikke gjørKjempekjedelig! Han gråt sånn i sta når jeg sa han kanskje ikke fikk gått i tog i morgen. Tror jeg ender opp med å la han gå selv om han er skravl i formen og ar feber. Om han orker. Er jo bare å ta han ut av toget om han blir så sliten at han ikke orker. 17 mai er såppas viktig for oss at jeg er villig til å pushe den grensen ganske langt altså..
Håper du får sove snart du også. Er så kjedelig å ikke få sove når man trenger det..
God 17.maiGod 17 mai![]()
Hva gjør dere på i dag?God 17.mai
Jeg skal snart opp på skolen å starte kjøkkentjenesteHva gjør dere på i dag?![]()