Jaja festdag blir det uansett [emoji6]God kveld! Er alle klare for 17.mai eller?har satt meg med beina høyt jeg. Gidder ikke stresse med småkrøllete bunadsskjorter. Og droppa å bake kake. Kjøpte en i stedet. Blir vel 17.mai likevel
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja festdag blir det uansett [emoji6]God kveld! Er alle klare for 17.mai eller?har satt meg med beina høyt jeg. Gidder ikke stresse med småkrøllete bunadsskjorter. Og droppa å bake kake. Kjøpte en i stedet. Blir vel 17.mai likevel
![]()
Høres ut som en lang dag ja [emoji54]Først for sov vi oss.
Var litt på jobb.
17. mai feiring i barnehagen
Tilbake på jobb.
Hjem og lage middag.
Skrive ukesmeny sammen med hele familien mens vi spiser.
Ukeshandle ++
Får dårlig samvittighet siden kaken vi hadde med i barnehagen ble spist opp og eldste ikke fikk smake
Ny kake i ovnen nå
Nå er jeg fryktelig sliten
Så fort kaken er ferdig går jeg i dusjen.
Når jeg er ferdig håper jeg kaken er kjølig nok til å lage krem og ta på
Tror det blir en sen kveld i kveld
[emoji86][emoji86] Sikkert herlige lyder derifra ja [emoji87]Brøøøøl!!!!! Russen har (lovlig) party utenfor bowlinghallen i kveld! 100 meter fra meg. Blir helt gal!!!!
Jeg ogsåSå flink du er[emoji2] Gleder meg til å se den ferdig altså[emoji4]
Ja, i Egypt er de VELDIG opptatt av slike ting så det skjer heldigvis aldri her, hadde nok ikke blitt blid om jeg skulle ta begge barna og ikke få mat engang når jeg kom hjem [emoji6] for hundre prosent sikker på at de har hatt det enklere enn oss [emoji6]Ja altså, om han hadde laget tidligere så hadde vi jo bare varmet opp. Han sa den skulle være klar til vi kom hjem. Vi har lang vei til byen, og må amme i mellom osv, så at vi ikke var tidlig hjemme ville jo han skjønt.![]()
Kanskje greit å finne ut det da [emoji54]Nei ikke helt
Signerer den! Jeg skal skifte i morgen, og slappe ordentlig av etter 17.mai![]()
Snilleste konemor du [emoji7][emoji7]Mannen her er bortskjemt [emoji6] kommer til å få sjokk når jeg skal jobbe igjen [emoji54]
Han pleier også å glemme lunsjen sin så har også hvert en del på jobb med lunsjboksen og kollegaer har også fortalt han hvor heldig han er [emoji6]
Tja, kommer de sa til å høre på det?Da trasker jeg bort dit og kjefter! Som den gamle kjærringa jeg er!![]()
Prøver ihvertfall, må nyte det mens jeg er i permisjon [emoji6]Snilleste konemor du [emoji7][emoji7]
Jeg ogsåMen skal nok ta litt tid gitt. Bolen er kjedelif å strikke [emoji23]
Takk [emoji173][emoji173]
Da sitter jeg med beina opp med fotkrem og neglene har fått to strøk med neglelakk, vurderer å ta på litt farge på tærne også men de ser så forferdelig ut [emoji87]
Det er det som er så fintJaja festdag blir det uansett [emoji6]
Bare komme meg opp til hvor ermene kan settes på. Så blir det bra.Sikkert[emoji23] kommer aldri i gang jeg[emoji85] men sikkert derfor, fordi det er litt kjedelig og tar lang tid!
Har så korte negler der så vanskelig også skal spare fremover så jeg kan bruke sandaler i sommer [emoji6]Så godt da[emoji2] synes litt lakk hjelper jeg[emoji6][emoji12]
Bare komme meg opp til hvor ermene kan settes på. Så blir det bra.![]()
Har så korte negler der så vanskelig også skal spare fremover så jeg kan bruke sandaler i sommer [emoji6]