☆ Skravletråd Mai ☆

Slik går no dagan[emoji28] blir greit da dagen er over i morra og du kan puste ut.
Da skal jeg ta med en lang og god treningstur helt for meg selv.
Kommer til å bli så deilig :)

Så utrolig irriterende[emoji29] som man ikke er fornøyd nok da man har vært i byen med to unger.
Så bra du hadde noe du kunne bruke og som passa[emoji4]

Sant, han får jo stadig være hjemme alene og nyte roen (hjemme på dagtid) når jeg stadig er ute og triller tur eller tar med baby alt jeg gjør mens eldste er på skolen. I det minste hadde han støvsuget, så det var 5-10 min med hjelpsomhet.

God kveld! Er alle klare for 17.mai eller? :D har satt meg med beina høyt jeg. Gidder ikke stresse med småkrøllete bunadsskjorter. Og droppa å bake kake. Kjøpte en i stedet. Blir vel 17.mai likevel:D
Er klar. :D

Har ikke bakt, ikke laget mat, ikke ryddet og vasket hus, ikke vasket bilen.. Skal ikke være hjemme, og skal ikke bruke bilen. Men har strøket klærne og funnet flagg og sånn da :)

Kos dere masse i morgen :)

Sant, han får jo stadig være hjemme alene og nyte roen (hjemme på dagtid) når jeg stadig er ute og triller tur eller tar med baby alt jeg gjør mens eldste er på skolen. I det minste hadde han støvsuget, så det var 5-10 min med hjelpsomhet.

Noe så irriterende[emoji29] og sikkert kjempefornøyd med å ha gjort det[emoji85]

God kveld[emoji2] så klart som jeg gidder gjøre det i kveld[emoji12] vi skal bort hele dagen i morra så har ikke stressa med noe. Kysa er for liten og vi har ikke jakke til i morra[emoji28] Lilla HH jakke får duge[emoji23]
Duger vel helt fint det :D har heller ikke jakker som matcher bunad. Men er det så nøye da? [emoji14]

Er klar. :D

Har ikke bakt, ikke laget mat, ikke ryddet og vasket hus, ikke vasket bilen.. Skal ikke være hjemme, og skal ikke bruke bilen. Men har strøket klærne og funnet flagg og sånn da :)

Kos dere masse i morgen :)
Bilen har ikke jeg heller vaska. Får parkere den langt borte fra alle folk [emoji14]
Vi skal nok kose oss. Ha en super dag dere og :D

Nå først får jeg middag. Mannen sa han skulle ha maten klar til vi kom hjem, for jeg tok begge ungene med til byen. Kom hjem kl 19, ingen middag. Nei, han visste jo ikke når vi kom hjem! Spurte du da?!

Så jeg varmer opp rester fra en dag tidligere, og eldste fikk nudler til kvelds og var storfornøyd. Ananas og vaniljekesam til dessert.

OG jeg fant en kjole i skapet som både passer og kan ammes i! Må bare ha et sjal eller noe med, siden jeg må ut med alt og har store (eller som eldste sier: lange) pupper, så må dekke til litt. Blir veldig svart, men i alle fall pyntet nok.
Det ble sent ja, han kunne ikke spurt da og forventet at det ikke ble så sent pga ungene?

Hihi. Heldig da :)

Prøvde å være grei med mannen. Men etter ei uke fikk han ordne seg selv til lunsj på jobb [emoji23]
Mannen her er bortskjemt [emoji6] kommer til å få sjokk når jeg skal jobbe igjen [emoji54]

Han pleier også å glemme lunsjen sin så har også hvert en del på jobb med lunsjboksen og kollegaer har også fortalt han hvor heldig han er [emoji6]

Det ble sent ja, han kunne ikke spurt da og forventet at det ikke ble så sent pga ungene?

Ja altså, om han hadde laget tidligere så hadde vi jo bare varmet opp. Han sa den skulle være klar til vi kom hjem. Vi har lang vei til byen, og må amme i mellom osv, så at vi ikke var tidlig hjemme ville jo han skjønt. :p

Back
Topp