Håper detSlappe av i helga da? [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detSlappe av i helga da? [emoji4]
Det ble det ikke her men forventer ikke at vi spiser over 500 gram hver med mat [emoji23] ble lunsj til mannen også [emoji4]Jupp. Alt ble oppspist også gitt [emoji23][emoji7]
Nope er ventetid på 2 ukerFått hvert hos fysioterapeut enda?
Det forstår jeg veldig godt. Det er deilig med den tiden [emoji173]Nja. Litt usikker. Burde vel legge meg tidligere, men barna har akkurat lagt seg og jeg vil ha noen timer alene først[emoji23]
Legge deg tidligere da gjerne?
Ja satser på mindre sykdom da ihvertfall [emoji4]Ahh kjedelig med sykdom. Godt det blir kontorhva er planene i morgen?
Oi såpass lenge hadde håpet de ville sende deg til mr nemlig!Nope er ventetid på 2 uker
Alt klar for imorgen? [emoji4]Tror jeg labber opp i senga
Må finne klær først kanskje
Veldig greit da. Så lettvintDet ble det ikke her men forventer ikke at vi spiser over 500 gram hver med mat [emoji23] ble lunsj til mannen også [emoji4]
Ahh hihi så ingen 17 mai ?Ja satser på mindre sykdom da ihvertfall [emoji4]
Imorgen er det utviklingssamtale i bhg og må forberede meg for to bursdagsselskap i helga [emoji4] hadde hatt utrolig høyt stressnivå om jeg skulle reist til Norge imorgen [emoji6]
Det hørtes smart ut. Har lagt merke til jeg sover bedre om jeg småsitter. Hvertfall ikke ligger rett ned.Det forstår jeg veldig godt. Det er deilig med den tiden [emoji173]
Ja får se. Hodet er verst når jeg ligger.. Men kan prøve å legge overkroppen på hotellputa kanskje![]()
Rart hvor fort disse timene går på kveldstid?![emoji33] i motsetning til på dagen....[emoji38]
Hehe, nei det gidder vi jo ikke[emoji23]
Skravler fordi dere er så koselige her[emoji173]️
Hei jenterSkal se om jeg orker å bla litt senere i dag. Her har det vært liv som vanlig ser jeg [emoji14] Alt bra?
Jupp, ellers ville det blitt wrap da.Veldig greit da. Så lettvint![]()
Jupp, men to bursdagsselskap i helga gjør at jeg har nok å gjøre [emoji6]Ahh hihi så ingen 17 mai ?![]()
Tror jeg labber opp i senga
Må finne klær først kanskje
Eller 17 mai kommer jo uansettJupp, men to bursdagsselskap i helga gjør at jeg har nok å gjøre [emoji6]
Greit etter forholdeneHei. Det er det[emoji4] hvordan går det med deg?