☆ Skravletråd Mai ☆

Jupp. Alt ble oppspist også gitt [emoji23][emoji7]
Det ble det ikke her men forventer ikke at vi spiser over 500 gram hver med mat [emoji23] ble lunsj til mannen også [emoji4]

Nja. Litt usikker. Burde vel legge meg tidligere, men barna har akkurat lagt seg og jeg vil ha noen timer alene først[emoji23]

Legge deg tidligere da gjerne?
Det forstår jeg veldig godt. Det er deilig med den tiden [emoji173]

Ja får se. Hodet er verst når jeg ligger.. Men kan prøve å legge overkroppen på hotellputa kanskje :)

Ahh kjedelig med sykdom. Godt det blir kontor ;) hva er planene i morgen?
Ja satser på mindre sykdom da ihvertfall [emoji4]
Imorgen er det utviklingssamtale i bhg og må forberede meg for to bursdagsselskap i helga [emoji4] hadde hatt utrolig høyt stressnivå om jeg skulle reist til Norge imorgen [emoji6]

Ja satser på mindre sykdom da ihvertfall [emoji4]
Imorgen er det utviklingssamtale i bhg og må forberede meg for to bursdagsselskap i helga [emoji4] hadde hatt utrolig høyt stressnivå om jeg skulle reist til Norge imorgen [emoji6]
Ahh hihi så ingen 17 mai ?:)

Det forstår jeg veldig godt. Det er deilig med den tiden [emoji173]

Ja får se. Hodet er verst når jeg ligger.. Men kan prøve å legge overkroppen på hotellputa kanskje :)
Det hørtes smart ut. Har lagt merke til jeg sover bedre om jeg småsitter. Hvertfall ikke ligger rett ned.

Veldig greit da. Så lettvint :D
Jupp, ellers ville det blitt wrap da.
Men tror de andre på jobben mener han er bortskjemt med maten han får, hjelper vel ikke med marokkansk safrankylling, den var utrolig god og tok litt av sausen som ble til å steke og koke risen i [emoji7]

Nå først får jeg middag. Mannen sa han skulle ha maten klar til vi kom hjem, for jeg tok begge ungene med til byen. Kom hjem kl 19, ingen middag. Nei, han visste jo ikke når vi kom hjem! Spurte du da?!

Så jeg varmer opp rester fra en dag tidligere, og eldste fikk nudler til kvelds og var storfornøyd. Ananas og vaniljekesam til dessert.

OG jeg fant en kjole i skapet som både passer og kan ammes i! Må bare ha et sjal eller noe med, siden jeg må ut med alt og har store (eller som eldste sier: lange) pupper, så må dekke til litt. Blir veldig svart, men i alle fall pyntet nok.

Hei. Det er det[emoji4] hvordan går det med deg?
Greit etter forholdene :) Var på legevakt i kveld. Trykket er tilbake, så de ringte sykehuset. Skal dit til fredag. Før hvis jeg blir dårligere. Håper å være hjemme til da.

Gleder meg litt til imorgen da :) Første ordentlige 17. mai til lille. I fjor havnet hun på Ullevål. Ikke helt hellet med oss vi :)

Back
Topp