Helt perfekt med andre ord [emoji6]Jeg ble ferdig ja. Tom 10 min til gode [emoji14] Og mannen kom 10 min før tiden. Så følte meg veldig flink da [emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt perfekt med andre ord [emoji6]Jeg ble ferdig ja. Tom 10 min til gode [emoji14] Og mannen kom 10 min før tiden. Så følte meg veldig flink da [emoji56]
Ja imorgen er siste dag som 4 åring [emoji33]Dere fikser det nok fint til slutt[emoji1]
Lille store jenta[emoji173]️
Hva har skjedd?Har så vondt i beinet at jeg ikke klarer å gå![]()
Må sjekke været her [emoji85] Bøtter ned mer og mer..Vi har regnponcho, men jeg satser på å ikke trenge dem.
![]()
Egentlig ja.Burde hvertfall da enten noen til å passe på eller forklare de eldre, jaja
Satser på det ja [emoji324][emoji324]Haha, blir nok en fin 17.mai uansett for oss alle[emoji1]
Jupp. Alt ble oppspist også gitt [emoji23][emoji7]Helt perfekt med andre ord [emoji6]
Jeg er en smule trøtt, men det går seg til. Fant pepsi max nå hvertfall.Hei jenterSkal se om jeg orker å bla litt senere i dag. Her har det vært liv som vanlig ser jeg [emoji14] Alt bra?
Tja astma anfallet jeg fikk idag er ikke helt enig [emoji23]Og du er godt igang[emoji1]
Ahh kjedelig med sykdom. Godt det blir kontorJa det er det [emoji4]
Litt forkjølet hele gjengen, vel han som smittet oss er nesten bra igjen da [emoji13] godt han snart skal mer på kontor for han drar hjem flere sykdommer fra jobben enn snuppa fra bhg [emoji23]
Stakar, håper han føler seg bedre imorgen. Også hårballer da [emoji85]Er dere klare til i morgen?? Her er alt klart... og guttungen har 40 i feber og hoster hårballer... supert!!
Høres ut som en veldig fin helg [emoji4] han klarer seg alene [emoji6]På fredag skal jeg møte noen venninner for strikking og vin.
På lørdag skal jeg møte min beste venninne for kino og vin [emoji4]
Slappe av i helga da? [emoji4]Ja da er det bare jobb to dager så helg
Sove tidlig?Jeg er en smule trøtt, men det går seg til. Fant pepsi max nå hvertfall.
Deg da?
Ser ut som om dere skal slippe å bruke de ja [emoji4]Vi har regnponcho, men jeg satser på å ikke trenge dem.
![]()
Nja. Litt usikker. Burde vel legge meg tidligere, men barna har akkurat lagt seg og jeg vil ha noen timer alene først[emoji23]Sove tidlig?Trøtt selv.. Godt med Pepsi Max da
![]()
Jeg er sliten![]()
Fått hvert hos fysioterapeut enda?Har så vondt i beinet at jeg ikke klarer å gå![]()
Ja her er alt bra, hvert ute en tur i regnet [emoji4]Hei jenterSkal se om jeg orker å bla litt senere i dag. Her har det vært liv som vanlig ser jeg [emoji14] Alt bra?
E4 bare betennelsen som trøbler etter mye gåingHva har skjedd?![]()