>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jeg ble ferdig ja. Tom 10 min til gode [emoji14] Og mannen kom 10 min før tiden. Så følte meg veldig flink da [emoji56]Ble du ferdig da?
Her kommer ikke mannen før om litt over en time så er ikke ferdig [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble ferdig ja. Tom 10 min til gode [emoji14] Og mannen kom 10 min før tiden. Så følte meg veldig flink da [emoji56]Ble du ferdig da?
Her kommer ikke mannen før om litt over en time så er ikke ferdig [emoji6]
Thats the spirit ! [emoji324][emoji324][emoji324][emoji509]Takk takk! Håper han blir bedre til i morgen! For vi SKAL gå i tog!
Haha ja. Kan ta de med når vi tar tømmerrenner også i parker [emoji23][emoji23]Burde vi kjøpt også[emoji29] ser ikke lovende ut[emoji85]
Det er nok greit å ha ja [emoji23]
Ja da er jeg der om noen dager [emoji4]
Henger man her inne kommer innleggene fort altså [emoji4]
Haha ja. Kan ta de med når vi tar tømmerrenner også i parker [emoji23][emoji23]
Lite søvn blir det, men mer enn i natt satser jeg på. Utenom i morgen er det jo hverdager da så ungene skal jo opp, så morgen blir det. Og i morgen ogsåMen jeg trenger ikke våkne så tidlig. Det var lillemor som rota i natt. Skal slappe av fra torsdag tenker jeg ;-)
I dag skal jeg bake kake og helst plante ut i et par potter og evt et blomsterbed. Bedet evt over 17. Mai om vi ikke rekker det i dag.
Og litt andre forberedelser.
Bestemme meg for kake nå. Tenkte noe annet enn sjokoladekake som jeg elles alltid leverer... Men vi får se
Ja hun har bursdag på torsdag [emoji54] lille jenta som hadde hastverk for snart 5 år siden.
Vet ikke helt hvordan vi skal få ordnet det enda. Men det må jo bare gå
Tja prøver ihvertfall å bli sprek [emoji6]
Åh, føler meg så dritt. Tett i nesa, hodepine, for lite søvn, og bare generelt sliiten. Må til byen en tur og handle noen greier de ikke har på butikken her ute, lete i skapet og se om jeg finner noe jeg kan ha på meg i morgen (som er deprimerende nok når jeg enda har mange kilo ekstra etter svangerskapet og neppe har mye som passer og i tillegg er ammevennlig), velge ut et antrekk til ungene og se om jenta mi har noen fine strømpebukser (evt få kjøpt i byen i dag)... Her er rotete og støvete og ukoselig, men jeg har ikke energi eller tiltakslyst til å gjøre noe med det. Har bare lyst til å grave meg ned på sofaen i dag, og skulke hele morgendagen.
Elsker 17 mai! Griner hver gang!Thats the spirit ! [emoji324][emoji324][emoji324][emoji509]
På fredag skal jeg møte noen venninner for strikking og vin.Hva skal du da? [emoji4]
Slår aldri feil: tar tempen på lillemann, og innen 5 min har han bæsja. Ingen feber i alle fall. Bare ikke i modus, hatt to korte powernaps siden kl 7. Spøker for bytur når han er slik...
Det blir den. Svigermor begynte på oppvasken da mens jeg gjorde ferdig kaka og sånn. Og nå våkna lillemor så jeg ammer og da var hun visst ferdig å vaske opp så hun vaskee benken og komfyren.
Trengs nok alltid det altså. Så greit nok.
Regner. Så spørs om jeg gidder ordne planter. Ikke i bedet i alle fall men muligens på trappa, vi får se
Dobbelt faktisk. Enda jeg ikke trykket igjen når det tok lang tid for nettopp å unngå det.
Jaja. Ammet ferdig. Tid for lunsj. Jeg er sulten
Har ikke lyst ut i regnet etterpå![]()
God dagalle klare for i morgen ?
Uff da[emoji20] masse god bedring til deg!
Håper dagen i morgen blir fin[emoji173]️
Tviler ikkeEr hva stemmene prøver å overbevise meg om ihvertfall [emoji23]
Ja da er det bare jobb to dager så helgSlappe av etter imorgen da?