☆ Skravletråd Mai ☆

God kveld damer, hvert alene med barna og blitt irritert på mannen og jobben hans siden vi må flytte planlagt barnebursdag fra fredag til søndag og voksenselskapet lørdag blir muligens litt spesielt side han egentlige jobber til Kl 14 og vi kanskje drar med min far og farfar på visning.

Litt av en kabal[emoji849] er det førstkommende helg dere skal feire?

Gått tur i kveld i ulendt terreng og tatt noen stolper i stolpejakten, hadde jeg gått i en sirkel ville jeg nok ikke hvert så svett når jeg kom hjem, men jeg gikk skikkelig i zik zak mønster [emoji6]
c0f79cc9fe9ba3dd0d8c0a03d24d4cb9.jpg

Sprek du er søta[emoji1]

Kjekt med besøk. Kjekt med hjelp. (og kjekt når hun drar likevel) litt litt søvn

I seng 0.30 eller noe sånn
Rotenatt med lillemor og våken siden 5.13

Juhu

Alltid lite søvn når svigermor er her. Alltid sent i seng
Men det går for ei uke.

Blir en slitsom uke uten mer søvn enn det der[emoji4] håper du kan slappe av litt ekstra nå som du har en barnevakt på besøk[emoji6]

Blir en slitsom uke uten mer søvn enn det der[emoji4] håper du kan slappe av litt ekstra nå som du har en barnevakt på besøk[emoji6]
Lite søvn blir det, men mer enn i natt satser jeg på. Utenom i morgen er det jo hverdager da så ungene skal jo opp, så morgen blir det. Og i morgen også :-) Men jeg trenger ikke våkne så tidlig. Det var lillemor som rota i natt. Skal slappe av fra torsdag tenker jeg ;-)

I dag skal jeg bake kake og helst plante ut i et par potter og evt et blomsterbed. Bedet evt over 17. Mai om vi ikke rekker det i dag.
Og litt andre forberedelser.

Bestemme meg for kake nå. Tenkte noe annet enn sjokoladekake som jeg elles alltid leverer... Men vi får se

Ja litt nedtur det der.. Ikke min jobb. Dog første gang jeg har trøbbel med sykehuset, så får ikke miste motet helt. Merker ene øyet tuller litt, liker ikke det.

Men ja! Spent på hjertemedisin :D Endelig.

Får håpe det er med den ene gangen og at det aldri skjer igjen! Og at du får time fort, så du slipper å vente[emoji4]
Lykke til[emoji2]

Vet dere hva? Står ute på trappa nå og ser at noen har plukka alle tulipanene mine.... :( De var så fine nå. Mistenker naboen sine barn. De sikla på de i går og de er så små. Så de tenkte nok ikke over det gitt
Men hvis de er så små så hvor er foreldrene?
Snuppa her kunne nemlig fint gjort noe sånt for hun elsker blomster så blir påminnet ofte hvilke blomster man får ta og hvilke blomster man ikke får ta

Litt av en kabal[emoji849] er det førstkommende helg dere skal feire?
Ja hun har bursdag på torsdag [emoji54] lille jenta som hadde hastverk for snart 5 år siden.

Vet ikke helt hvordan vi skal få ordnet det enda. Men det må jo bare gå

Men hvis de er så små så hvor er foreldrene?
Snuppa her kunne nemlig fint gjort noe sånt for hun elsker blomster så blir påminnet ofte hvilke blomster man får ta og hvilke blomster man ikke får ta
Nabohuset. Barna rykker gjennom gjerdet vårt fra hagen deres. Så tenker de har tatt hånda gjennom. Moren sitter nok inne i huset. Men tror nok ikke hu bryr seg særlig uansett. Sikkert glad for å få tulipaner hu [emoji56][emoji13]

Åh, føler meg så dritt. Tett i nesa, hodepine, for lite søvn, og bare generelt sliiten. Må til byen en tur og handle noen greier de ikke har på butikken her ute, lete i skapet og se om jeg finner noe jeg kan ha på meg i morgen (som er deprimerende nok når jeg enda har mange kilo ekstra etter svangerskapet og neppe har mye som passer og i tillegg er ammevennlig), velge ut et antrekk til ungene og se om jenta mi har noen fine strømpebukser (evt få kjøpt i byen i dag)... Her er rotete og støvete og ukoselig, men jeg har ikke energi eller tiltakslyst til å gjøre noe med det. Har bare lyst til å grave meg ned på sofaen i dag, og skulke hele morgendagen.

Back
Topp