Ble du ferdig med alt du skulle da?Man sovnet visst med babyen.... Opp og hopp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble du ferdig med alt du skulle da?Man sovnet visst med babyen.... Opp og hopp!
Man sovnet visst med babyen.... Opp og hopp!
Nei, jeg gikk jo ned til henne 2115....Ble du ferdig med alt du skulle da?
Absolutt ingen fare. Når jeg endelig får legge meg igjen sover jeg glatt.Kjedelig å miste kvelden sånn da, men kos det også [emoji39] håper du får sove når det er kveld da![]()
Har ikke fått lest hele tråden for dere skravler for mye [emoji13]Nei, jeg gikk jo ned til henne 2115....
Herlig [emoji7] Jeg kjøpte ene Klompelompe boka i dag. Jeg er ganske fersk, men det er kjedelig å strikke helt rett nå [emoji14]Strikker videre på arm 2. Mens jeg og mann ser x files. Koselig også. Prøve bli ferdig med disse armene mine. Så jeg får begynt på den evige bolen [emoji23][emoji23]
Neeei?Kan dere gjette hva jeg skal på fredag?
Ordner segVel kaken er den samme som pleier å være inne, og den er ganske god.....
Og de vet vi har 3 barn....
Gått tur i kveld i ulendt terreng og tatt noen stolper i stolpejakten, hadde jeg gått i en sirkel ville jeg nok ikke hvert så svett når jeg kom hjem, men jeg gikk skikkelig i zik zak mønster [emoji6]
![]()
Ja litt nedtur det der.. Ikke min jobb. Dog første gang jeg har trøbbel med sykehuset, så får ikke miste motet helt. Merker ene øyet tuller litt, liker ikke det.Så godt å høre! Håper du slipper det senere også.
Man glemmer da ikke det[emoji15] skjønner du blir usikker da ja. Håper du får time fort[emoji4] som om ting ikke er ille nok, så skal du måtte lure på om han husker å sette opp time.
Håpe hjertemedisinen har effekt og du blir bedre[emoji171]
Hilse på en uke gammel babyNeeei?![]()
Du ogsåHa ei god natt[emoji294]️
Vel jeg kommer hvertfall med kake...Ordner seg![]()
Så dumt! Men hvis det var planlagt fra før, burde han ikke holde av de dagene da?God kveld damer, hvert alene med barna og blitt irritert på mannen og jobben hans siden vi må flytte planlagt barnebursdag fra fredag til søndag og voksenselskapet lørdag blir muligens litt spesielt side han egentlige jobber til Kl 14 og vi kanskje drar med min far og farfar på visning.
Haha [emoji14]Sov jeg en time????? Tror mannen messenger-stalker meg jeg! (lurt det da)
Aaaaaaw [emoji173][emoji173] Kos deg!Hilse på en uke gammel baby![]()
Hva er stolpejakt?Stolpejakt?
Begge dagene var planlagt, han skal se om han får byttet jobb lørdag, den ble jo planlagt sånn fordi han egentlig skulle ha fri men pga kollegaer osv så ble det sånnSå dumt! Men hvis det var planlagt fra før, burde han ikke holde av de dagene da?