☆ Skravletråd Mai ☆

Gått tur i kveld i ulendt terreng og tatt noen stolper i stolpejakten, hadde jeg gått i en sirkel ville jeg nok ikke hvert så svett når jeg kom hjem, men jeg gikk skikkelig i zik zak mønster [emoji6]
c0f79cc9fe9ba3dd0d8c0a03d24d4cb9.jpg

Strikker videre på arm 2. Mens jeg og mann ser x files. Koselig også. Prøve bli ferdig med disse armene mine. Så jeg får begynt på den evige bolen [emoji23][emoji23]
Herlig [emoji7] Jeg kjøpte ene Klompelompe boka i dag. Jeg er ganske fersk, men det er kjedelig å strikke helt rett nå [emoji14]

Gått tur i kveld i ulendt terreng og tatt noen stolper i stolpejakten, hadde jeg gått i en sirkel ville jeg nok ikke hvert så svett når jeg kom hjem, men jeg gikk skikkelig i zik zak mønster [emoji6]
c0f79cc9fe9ba3dd0d8c0a03d24d4cb9.jpg

Stolpejakt?

Så godt å høre! Håper du slipper det senere også.
Man glemmer da ikke det[emoji15] skjønner du blir usikker da ja. Håper du får time fort[emoji4] som om ting ikke er ille nok, så skal du måtte lure på om han husker å sette opp time.
Håpe hjertemedisinen har effekt og du blir bedre[emoji171]
Ja litt nedtur det der.. Ikke min jobb. Dog første gang jeg har trøbbel med sykehuset, så får ikke miste motet helt. Merker ene øyet tuller litt, liker ikke det.

Men ja! Spent på hjertemedisin :D Endelig.

God kveld damer, hvert alene med barna og blitt irritert på mannen og jobben hans siden vi må flytte planlagt barnebursdag fra fredag til søndag og voksenselskapet lørdag blir muligens litt spesielt side han egentlige jobber til Kl 14 og vi kanskje drar med min far og farfar på visning.
Så dumt! Men hvis det var planlagt fra før, burde han ikke holde av de dagene da?

Hva er stolpejakt?

Stolpejakten går ut på å finne stolper sentralt plassert i ulike kommuner. Stolpebesøk kan registreres på papir, nettsiden eller via appen vår. Vi tar sikte på å legge til rette for å aktivisere både unge og gamle, uansett funksjonsevne.

Du har vel sett noen av disse rundt omkring?
7f1a62f5dad23fc368c6cc8f5c32920b.jpg

Så dumt! Men hvis det var planlagt fra før, burde han ikke holde av de dagene da?
Begge dagene var planlagt, han skal se om han får byttet jobb lørdag, den ble jo planlagt sånn fordi han egentlig skulle ha fri men pga kollegaer osv så ble det sånn

Fredagen kunne han ikke gjøre mye med, er apoteksjef treff i regionen og han blir snart vikar for sjefen vår så han fikk den beskjed om at de ville ha han med, heldigvis er treffet her så ødelegger ikke for mye men "kun" fredag

Back
Topp