☆ Skravletråd Mai ☆

Har ikke skrevet så mye her de siste par dagene, men har (skum)lest det meste.
Håper dere har hatt en bra mandag. :)

Her har vi hatt strålende vær, lenge med sol nå. Fint når man må på flere trilleturer uansett. :)
Så har vi vært på en type "løp" som idrettslaget arrangerer i lysløypa, hvor man kan gå eller løpe eller hva man vil. Som et slags sommeralternativ til skirenn. De tar tiden på ungene også, som ekstra moro bare. Litt stolt, var ikke så mange unger da, type 15 stk kanskje, og jenta mi kom løpende på fjerdeplass. :) Hun som aldri kan gå tur med meg fordi hun bliiiir sååå sliten! (savner ipaden, tenker jeg vi sier)

Mandagen har vært fin[emoji2]
Så artig med slik løp da, og ekstra artig når ho gjør det så bra[emoji4] utrolig hva dem gjør bare dem synes det er morro[emoji6]

Rart jeg er babysyk om dagen [emoji14]
Er andre i min omgangskrets på veldig kort tid..
Haha nei. Ikke i det hele tatt. Har ei venninne med baby jeg også... Sitter bare å snuser og koser jeg. Og blir jo så babysyk også gitt. Så hjem til mine barn på 6 og 11 år... [emoji23] Hvordan fløy tiden så fort? [emoji85]

Haha nei. Ikke i det hele tatt. Har ei venninne med baby jeg også... Sitter bare å snuser og koser jeg. Og blir jo så babysyk også gitt. Så hjem til mine barn på 6 og 11 år... [emoji23] Hvordan fløy tiden så fort? [emoji85]
Har på 2, 5 og 10...
En som nekter å være baby
En som skal begynne på skole (hjelp)
En på vei inn i puberteten (tar meg en liten kopp panikk)

Har på 2, 5 og 10...
En som nekter å være baby
En som skal begynne på skole (hjelp)
En på vei inn i puberteten (tar meg en liten kopp panikk)
Hahahaha. Tatt hele flaska med panikk ang puberteten jeg gitt. Den var på vei allerede for 2 år siden på hu. Nå er den ordentlig på plass gitt [emoji85]

Mandagen har vært fin[emoji2]
Så artig med slik løp da, og ekstra artig når ho gjør det så bra[emoji4] utrolig hva dem gjør bare dem synes det er morro[emoji6]

Utrolig hvor sprek hun er når hun går sammen med andre unger! Ikke noe problem å løpe på fjelltur da. :p

God kveld damer, hvert alene med barna og blitt irritert på mannen og jobben hans siden vi må flytte planlagt barnebursdag fra fredag til søndag og voksenselskapet lørdag blir muligens litt spesielt side han egentlige jobber til Kl 14 og vi kanskje drar med min far og farfar på visning.

Man sovnet visst med babyen.... Opp og hopp!

Sov jeg en time????? Tror mannen messenger-stalker meg jeg! (lurt det da)

Back
Topp