☆ Skravletråd Mai ☆

Håper du slapp ny spinalpunksjon og at du grudde deg uten grunn[emoji171]
Enn så lenge slapp jeg spinalpunksjon, hurra! Men nevrologen hadde glemt å sette opp time til meg.... Og det satt jeg lite pris på i den formen jeg er. Fastlegen styra og ordna med sykehuset, de skulle sørge for at den timen ble satt opp. Liker ikke at nevrologen jeg har virker svimete og usikker... Samme melding som ellers. Ille dårlig, og/eller brekninger så skal jeg ringe legevakt uten å nøle. Ellers er jeg satt på hjertemedisin, så får vi se åssen det blir. Så får vi håpe nevroligen får ut fingeren..

Æsj, vært å kjøpt sko til vesla[emoji28] Ho er midt mellom to str på alle sandalene som finnes her, har ikke tid til å kjøre lengere og se. Og jeg bruker ikke 500kr på sandaler som ratt ikke passer lengre midt i juni. Svarte pensko har dem ikke som ikke glitrer[emoji85]så da ble det rett og slett svarte eccosko som ikke passer helt til bunaden, men uansett bedre enn rosa viking. Skal jo tross alt bare bruke bunaden på onsdag.
Ikke lett det der [emoji85] Bra blir det nok uansett!

Tror det blir stress i dag.
Kom på får i dag at obs, jeg skulle ha bakt det jeg skal ha med meg i barnehagen i morgen i helgen, obs, kjolen frøkna vil ha på seg er ikke ren, obs, det er dugnad i sameiet i dag....

Det gikk den "sitte rolig og strikke"-kvelden
Ånei, det er så kjipt når det blir sånn [emoji85]

Tror det blir stress i dag.
Kom på får i dag at obs, jeg skulle ha bakt det jeg skal ha med meg i barnehagen i morgen i helgen, obs, kjolen frøkna vil ha på seg er ikke ren, obs, det er dugnad i sameiet i dag....

Det gikk den "sitte rolig og strikke"-kvelden

Huff da[emoji31] det var mye å styre med!

Hehe[emoji23] tenkte litt mer i forhold til samsung feks. Er egentlig fornøyd jeg, helt til jeg bruker mannen sin samsung[emoji85] da skjønner jeg ikke hvorfor jeg bytta til iPhone[emoji23]
Elsker samsungen min ellers. Men kjedelig mår problemene har vart i over ei uke nå gitt [emoji85]

Haha. Jeg messenger-stalker svigermor. "aktiv for..." litt over en time borte, vel, ca en time fra henne til yngste datter. Etter en stund ble hun borte igjen. Nå en time borte. Ca en time mellom døtrene hennes. ;-)

Hun har nemlig ikke sendt meg et pip om at hun startet eller noe sånn men det antar jeg hun har gjort nå da...

Hihi, kjekt å ha litt oversikt over henne[emoji1]

Har ikke skrevet så mye her de siste par dagene, men har (skum)lest det meste.
Håper dere har hatt en bra mandag. :)

Her har vi hatt strålende vær, lenge med sol nå. Fint når man må på flere trilleturer uansett. :)
Så har vi vært på en type "løp" som idrettslaget arrangerer i lysløypa, hvor man kan gå eller løpe eller hva man vil. Som et slags sommeralternativ til skirenn. De tar tiden på ungene også, som ekstra moro bare. Litt stolt, var ikke så mange unger da, type 15 stk kanskje, og jenta mi kom løpende på fjerdeplass. :) Hun som aldri kan gå tur med meg fordi hun bliiiir sååå sliten! (savner ipaden, tenker jeg vi sier)

Back
Topp